

Στην ατζέντα του υπουργικού συμβουλίου που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή (29/3) περιλαμβάνεται ο σχεδιασμός του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το συγκοινωνιακό μοντέλο, που θα εφαρμοστεί στη Θεσσαλονίκη μετά το 2024. Το μοντέλο το οποίο προκρίνεται, σύμφωνα με πληροφορίες είναι αντίστοιχο με αυτό που λειτουργεί στην Αθήνα, αναφέρει η ΕΡΤ.
Η πρόταση για τον νέο ΟΑΣΘ προβλέπει να διατηρηθεί ο δημόσιος χαρακτήρας, να εκτελούνται αποκλειστικά αστικές συγκοινωνίες ενώ τα υπεραστικά δρομολόγια να τα αναλάβει ιδιωτικός φορέας.
Η πρόταση αφορά κι άλλες πτυχές του συγκοινωνιακού έργου της πόλης, όπως τα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, που πρέπει να διαχειριστεί ο ΟΣΕΘ και να τα εντάξει στο συγκοινωνιακό δίκτυο της πόλης.
Ακανθώδες ζήτημα αποτελεί η εκκαθάριση του ΟΑΣΘ, η οποία ξεκίνησε από το 2017. Ο σχεδιασμός του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι εφόσον εγκριθεί και ψηφιστεί ο νέος τρόπος οργάνωσης και υλοποίησης του ΟΑΣΘ, να προχωρήσει η διαδικασία της εκκαθάρισης.
Σχετικά Νέα
Ν. Ανδρουλάκης: Η πολιτική αλλαγή πρέπει να ταυτιστεί με μια χώρα ισχυρή γεωπολιτικά, δίκαιη κοινωνικά και ανθεκτική οικονομικά
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό Κρήτη.
Κωνσταντίνος Κυρανάκης για τα νέα τρένα: Θα τα έχουμε μόλις υπογραφεί η παραγγελία, μέχρι το 2027
Για τα νέα τρένα της Hellenic Train και το για πότε θα έρθουν, μετά.
Αντιδράσεις των κομμάτων για τη συνάντηση Μητσοτάκη – Μελόνι
Σε σχολιασμό και κριτική της συνάντησης του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με την Ιταλίδα ομόλογό.
Διευκρινίσεις Π. Μαρινάκη για τις ψησταριές στα πανηγύρια-Τι είπε για αναβαλλόμενο φόρο των τραπεζών
Για το εάν η κυβέρνηση σχεδιάζει να απαγορεύσει στα πανηγύρια να ψήνουν σουβλάκια κλπ.