Volvo: Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ – Κίνας φέρνει… περικοπές

Ο διευθύνων σύμβουλος Hakan Samuelsson ανέφερε ότι στόχος της εταιρείας είναι οι περικοπές να επικεντρωθούν στις δαπάνες.

Η Volvo ακολουθώντας την πρακτική και άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών ανακοίνωσε την πρόθεσή της να μειώσει τις δαπάνες της κατά 214 εκατ. δολάρια, εξαιτίας του εμπορικού πολέμου που έχει ξεσπάσει μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας.

Η απόφαση αυτή έρχεται μέσα σε ένα γενικότερο κλίμα που θέλει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να πιέζονται από τις επενδύσεις που πρέπει να πραγματοποιήσουν για τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα αλλά και την αυτόνομη οδήγηση.

Η αυτοκινητοβιομηχανία ότι τα νέα μέτρα εξοικονόμησης κόστους θα ξεκινήσουν το δεύτερο εξάμηνο και θα διαρκέσουν έως το πρώτο εξάμηνο του 2020.

Ο διευθύνων σύμβουλος Hakan Samuelsson δήλωσε ότι μέτρα αναδιάρθρωσης θα περιλαμβάνουν κάποιες περαιτέρω περικοπές θέσεων εργασίας, αλλά στόχος της εταιρείας είναι να επικεντρωθούν κυρίως στην περικοπή δαπανών για εξοικονόμηση 107 εκατ. δολαρίων.

«Οι συνθήκες της αγοράς αναμένεται να ασκήσουν συνεχή πίεση στα περιθώρια κέρδους, αλλά ο συνδυασμός των μέτρων που περιλαμβάνουν αύξηση όγκου παραγωγής και μείωση κόστους θα οδηγήσουν σε αύξηση της κερδοφορίας στο δεύτερο εξάμηνο του έτους σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο», ανέφερε η εταιρεία.

Τα λειτουργικά κέρδη του δεύτερου τριμήνου μειώθηκαν κατά 39%, σημειώνοντας μεγαλύτερη πτώση σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο, παρά το γεγονός ότι τα έσοδα βελτιώθηκαν κατά 1,8%.

Η Volvo επίσης έχει συμφωνήσει για τα νέα της μοντέλα στην Κίνα να χρησιμοποιεί σε ό,τι έχει να κάνει με τη συνδεσιμότητα τις εφαρμογές της Huawei, η οποία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει μερικές κυρώσεις από τις ΗΠΑ και δυνητικές απαγορεύσεις στις ευρωπαϊκές χώρες.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Volvo ξεκαθάρισε πάντως ότι χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της Google παγκοσμίως εκτός από την Κίνα όπου θα υπάρχει η συνεργασία με την Huawai.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα