Θρεπτικό πρωινό εν μέσω καραντίνας – Αυτά είναι τα superfoods που προτείνονται

Αυτές τις μέρες που οι συνθήκες μας περιορίζουν στο να μένουμε σπίτι, είναι μία πολύ καλή ευκαιρία για να αποκτήσουμε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, ώστε να ενισχύσουμε και τον ανοσοποιητικό μας. Ξεχνάμε πλέον την δικαιολογία ότι δεν έχουμε χρόνο και αποκτούμε νέες υγιεινές συνήθειες.

Γράφει η Ιωάννα Δαλαμαρίνη

Μπορούμε να ξεκινήσουμε από την ένταξη ενός θρεπτικού πρωινού.

Παρακάτω, μπορείτε να βρείτε τρεις πολύ εύκολες και γρήγορες συνταγές που μας δίνουν όλη την απαραίτητα ενέργεια για να ξεκινήσουμε δυνατά τη μέρα μας.

Δείτε αναλυτικά:

 

Porridge (χυλός βρώμης)

Υλικά:  ½ κούπα γάλα ( προτείνω φυτικό αλλά μπορείς και ζωικό)

3 κ.σ. βρώμη

1.κ.σ. σπόρους chia ή λιναρόσπορο

1 κ.γλ. μέλι( προαιρετικό αν είσαι βίγκαν προσθέτεις σιρόπι σφενδάμου)

Βάζεις όλα τα υλικά σε ένα κατσαρολάκι και μόλις πήξει είναι έτοιμο και το διακοσμείς με ότι υλικά θέλεις. Μπορείς να επιλέξεις φρούτα, ξηρούς καρπούς ή βούτυρα ξηρών καρπών.


Overnight oatmeal (χυλός βρώμης χωρίς βράσιμο)

Το overnight oatmeal είναι μία πάρα πολύ εύκολη επιλογή για να έχεις έτοιμο το πρωινό σου κυριολεκτικά σε ένα λεπτό, αφού το έχεις ετοιμάσει από το προηγούμενο βράδυ.

Μία ενδεικτική συνταγή είναι η εξής:

Βάζεις σε ένα βάζο: 4-5 φράουλες

1 κ.σ μέλι (προαιρετικό αν είσαι βίγκαν προσθέτεις σιρόπι σφενδάμου)                                                          ½ κούπα γάλα ( προτείνω φυτικό αλλά μπορείς και ζωικό)

1 κ.σ. σπόρους chia( εδώ βοηθούν περισσότερο οι σπόροι chia  ώστε τα υλικά να πάρουν μορφή πουτίγκας)

3 κ.σ βρώμη

Λιώνεις λίγο τις φράουλες και προσθέτεις όλα τα υλικά, ανακινείς καλά το βάζο και το βάζεις στο ψυγείο από το προηγούμενο βράδυ. Το πρωί απλά προσθέτεις αν θέλεις επιπλέον φρούτα ή ξηρούς καρπούς. Επίσης, αντικαθιστάς τις φράουλες με ότι άλλο φρούτο θέλεις. Το πρωινό είναι αυτό είναι εύκολο, γρήγορο, δροσιστικό.

Extra tip: Μπορείς να το πάρεις μαζί σου το βαζάκι και να το φας αργότερα


Pancakes βρώμης

Έχεις σταματήσει να τρως pancakes γιατί σε γεμίζουν με θερμίδες και λιπαρά; Ήρθε η ώρα να τα αντικαταστήσεις με ποιο υγιεινά υλικά τα οποία σου δίνουν την αίσθηση για γλυκό αλλά είναι άκρως θρεπτικά.

Υλικά

3 κ.σ βρώμη

Μισή μπανάνα ώριμη

1 αυγό (αν είσαι βίγκαν μπορείς να βάλεις 1 κ.σ σπόρους chia σε 2 κ.σ νερό και όταν πήξει το προσθέτεις)

1 κ.γλ κανέλα κεϋλάνης

Αν βγει πολύ πηκτό πρόσθεσε λίγο γάλα

Χτυπάς στο μπλέντερ όλα τα υλικά και προσθέτεις σε αντικολλητικό τηγάνι. Αφήνεις περίπου δυο λεπτά την κάθε πλευρά και έτοιμο.

Από πάνω προσθέτεις μέλι (οι βίγκαν σιρόπι σφενδάμου) και ότι φρούτα και ξηρούς καρπούς θέλεις.

 

 

Σχετικά Νέα