

Ο καθηγητής παθολογίας, Αναστάσιος Σπαντιδέας, εξηγεί ποια είναι η σωστή χρήση των μασκών για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού αλλά και τι πρέπει να γίνεται με τα πράγματα που φέρνουν σπίτι τους οι καταναλωτές από τα σούπερ μάρκετ.
Όπως εξήγησε ο καθηγητής, δεν υπάρχει λόγος να είμαστε τόσο πολύ σχολαστικοί, μέχρι σήμερα δεν έχει περιγραφεί καμία μετάδοση του κορωνοϊού μέσω τροφής. «Καλό είναι να παίρνουμε τα κατάλληλα προφυλακτικά μέτρα, αλλά δεν έχει καταγραφεί».
«Ακόμη κι αν κάποιος πιάσει ένα τρόφιμο με τα χέρια του τα οποία θεωρητικά ήταν μολυσμένα, η ποσότητα δεν είναι σε βαθμό τέτοια, ώστε να μεταφέρει τον ιό. Μόνο, αν κάποιος φτερνιστεί ή βήξει πάνω σε ένα τρόφιμο, μπορεί, θεωρητικά, να είναι μεγαλύτερο το ιικό φορτίο. Αλλά και πάλι, σας λέω, δεν έχει περιγραφεί περιστατικό στη βιβλιογραφία, ότι έχει γίνει μετάδοση μέσω τροφών», είπε ο καθηγητής.
Όσον αφορά στις μάσκες, σημείωσε, πως «είναι ένα μέσο, που έχει δημιουργήσει μία λογική αντιπαράθεση. Είναι ένα προστατευτικό μέτρο, που θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί όταν θα έχουν εξασφαλιστεί οι ποσότητες για το υγειονομικό προσωπικό», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπαντιδέας, εξηγώντας ότι η μάσκα χρειάζεται σε περιπτώσεις όπου θα συνυπάρξει κανείς με κόσμο, όπως στα σούπερ μάρκετ, τράπεζες και άλλους χώρους.
Όπως τόνισε πάντως, το Α και το Ω στην πρόληψη για τη μη διασπορά του ιού είναι η τήρηση των αποστάσεων, καθώς ένα άτομο ασυμπτωματικό είναι πολύ πιθανό να μεταδώσει τον ιό, χωρίς να το γνωρίζει.
Σχετικά Νέα
Covid-19: Τι αποκαλύπτει νέα γενετική μελέτη για την προέλευση του κορονοϊού
Μια νέα γενετική μελέτη ρίχνει περισσότερο φως στην προέλευση της πανδημίας Covid-19, επιβεβαιώνοντας και.
Νέο ψηφιακό εργαλείο για τις Σπάνιες Παθήσεις
Η Ένωση Σπανίων Ασθενών Ελλάδος (ΕΣΑΕ) ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας του Ελληνικού Χάρτη Σπανίων.
Αύξηση κρουσμάτων σε ασθένειες που μπορούν να προληφθούν με εμβόλια
Ιλαρά, μηνιγγίτιδα, κίτρινος πυρετός… Ασθένειες ή μολύνσεις που θα μπορούσαν να αποφευχθούν χάρη στον.
Κατάθλιψη: Αυξάνει τα ποσοστά ατυχημάτων σε οδηγούς άνω των 65 ετών
Υπολογίζεται ότι το 25% όλων των οδηγών θα είναι άνω των 65 ετών έως.