Επιταχύνει την ηλεκτροκίνηση η ΔΕΗ με 10.000 φορτιστές έως το 2024

Μερίδιο στην αγορά της ηλεκτροκίνησης σπεύδει να χτίσει η ΔΕΗ επιταχύνοντας το άνοιγμα των δραστηριοτήτων της στις υπηρεσίες φόρτισης και προμήθειας ρεύματος για τα ηλεκτρικά οχήματα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση του Γιώργου Στάσση ακολουθεί διαφορετικό μοντέλο ανάπτυξης σε σχέση με εκείνο που είχε επιλέξει ο προκάτοχος του Μανόλης Παναγιωτάκης. Πιο συγκεκριμένα τρέχει… την εγκατάσταση φορτιστών σε δημόσια διαθέσιμους χώρους, ενώ το προηγούμενο Δ.Σ. της εταιρίας είχε αποφασίσει ως επί το πλείστον τους μεγάλους οδικούς άξονες.

Με τον τρόπο αυτό, η διοίκηση της δημόσιας επιχείρησης πορεύεται με βάση την εκτιμώμενη καταναλωτική ανάγκη, δηλαδή της φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων σε χώρους όπου κινείται η καθημερινά. Π.χ., όπως αναφέρουν πηγές της ΔΕΗ, σε εμπορικά κέντρα, σε χώρους στάθμευσης κλπ.

Ήδη οι τρεις πρώτες συνεργασίες που ανακοίνωσε η εταιρία δείχνουν αυτήν την κατεύθυνση. Υπενθυμίζεται ότι υπέγραψε μνημόνια συνεργασίας με την ΑΒ Βασιλόπουλος, τη Fraport Greece και την Beat, επιδιώκοντας με την τελευταία να πιάσει πόστο και στα ταξί.

Εκτιμήσεις στελεχών της ΔΕΗ, θέλουν, ότι ο στόχος των 1.000 φορτιστών σε δύο με τρία χρόνια θα επιτευχθεί πολύ νωρίτερα, ενώ των 10.000 σε τέσσερα με πέντε χρόνια. Η διοίκηση θεωρεί ότι οι εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση θα τρέξουν… πολύ γρήγορα δείχνοντας μάλιστα τα νέα μοντέλα που ετοιμάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και τα οποία θα διαθέτουν μεγάλη αυτονομία ακόμη και στα 850 χλμ. Το πρόγραμμα επιδότησης της κυβέρνησης σε συνδυασμό και με την ενίσχυση του ανταγωνισμού στον κλάδο του αυτοκινήτου θα φέρουν αποκλιμάκωση των τιμών πώλησης των οχημάτων κάνοντας τα πιο προσιτά στις τσέπες των μεσαίων νοικοκυριών.

Η ΔΕΗ δίνει μεγάλο βάρος στην επέκταση της στην ηλεκτροκίνηση και για το λόγο αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες, ετοιμάζει και αυτόνομη γενική διεύθυνση στο οργανόγραμμά της.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα