Απώλειες για την Facebook μετά τη μαζική απόσυρση διαφημίσεων

Απώλειες 7 δισ δολαρίων καταγράφει ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ καθώς εκατοντάδες εταιρείες απέσυραν τις διαφημίσεις τους από την δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Όπως αναφέρει το Bloomberg, οι μετοχές του facebook κατέγραψαν  πτώση 8,3%  Παρασκευή την μεγαλύτερη των τελευταίων 3 μηνών όταν ο μεγαλύτερος σε παγκόσμιο επίπεδο διαφημιζόμενος, η Unilever απέσυρε τις διαφημίσεις του ακολουθώντας άλλες εταιρείες που είχαν προηγηθεί.

Η εταιρεία σε ανακοίνωσή της δηλώνει ότι σταματά να πληρώνει χρήματα στo Facebook για διαφημίσεις, κλίνοντας έτσι ένα διαφημιστικό πακέτο 56 δισ δολαρίων γεγονός που μειώνει αυτόματα την αξία του Facebook κάτω από τα 82,3 δισ δολάρια.

Εν μέσω των διαμαρτυριών που ξέσπασαν σε όλες τις ΗΠΑ τις περασμένες εβδομάδες, μια ομάδα έξι οργανισμών, μεταξύ των οποίων η Anti-Defamation League και ο NAACP, κάλεσαν όσους διαφημίζουν στο Facebook να διακόψουν τις δαπάνες τους στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια του Ιουλίου, ως αντίδραση στην αδυναμία της εταιρείας να προστατέψει τους χρήστες από τη βίαια ρητορική.

Η Rakuten Viber ανακοίνωσε ότι θα διακόψει κάθε επιχειρηματική σχέση με το Facebook, λόγω των παραβιάσεων δεδομένων του δεύτερου και την αποτυχία του να αντιμετωπίσει τη βίαιη ρητορική.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα