

Ο μειωμένος χρόνος εργασίας θα ισχύσει από την 1η Ιανουαρίου με τη μερική απασχόληση να παρατείνεται για όλους στη Γαλλία μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους
Το ενδεχόμενο μείωσης του χρόνου εργασίας σε περιοχές παραγωγής στη Γαλλία τα επόμενα δύο χρόνια εξετάζει η Airbus, με σκοπό να περιορίσει τις απώλειες θέσεων εργασίας, εξαιτίας της κατάρρευσης των αεροπορικών ταξιδιών λόγω του κορωνοϊού.
Η κίνηση αυτή θα τη βοηθήσει προκειμένου να επανεκκινήσει την παραγωγή αεροσκαφών με ρυθμούς παρόμοιους με αυτούς του 2019 και χρονικό ορίζοντα το διάστημα μεταξύ του 2023 και του 2025, όπως έγραψε σε επιστολή που εστάλη στους εργαζόμενους την Παρασκευή ο επικεφαλής της Airbus στη Γαλλία, Ντόναλντ Φρέιτι και η οποία τέθηκε υπόψη του Bloomberg.
«Η Airbus αντιμετωπίζει μια άνευ προηγουμένου κρίση», έγραψε ο Φρέιτι, αναφερόμενος στην έκθεση εμπειρογνωμόνων για την οικονομική κατάσταση και η οποία παρουσιάστηκε στο εργατικό συμβούλιο την Πέμπτη. «Οι προοπτικές για την ανάκαμψη των δραστηριοτήτων μας είναι εξαιρετικά αβέβαιες».
Η Airbus έχει δηλώσει ότι πρέπει να μειώσει κατά 15.000 τις θέσεις εργασίας σε όλες τις δραστηριότητές της, με το ένα τρίτο αυτών να προορίζονται για τη Γαλλία, καθώς αντιμετωπίζει μια άνευ προηγουμένου πτώση του κλάδου και έχει δει σχεδόν όλους τους πελάτες της να αναβάλλουν ή να αλλάζουν τις παραγγελίες.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Γκιγιόμ Φορί επανέλαβε τις προειδοποιήσεις για τις θέσεις εργασίας αυτή την εβδομάδα, λέγοντας ότι η κατάσταση είχε επιδεινωθεί και ότι οι αερομεταφορείς βρίσκονταν σε πιο δύσκολη κατάσταση μετά την περίοδο των καλοκαιρινών διακοπών, από ότι περίμενε.
Η εταιρεία επιδιώκει μια συμφωνία με το προσωπικό που θα ανοίξει τον δρόμο για υποχρεωτικές απουσίες των εργαζομένων, μειώνοντας έτσι τον αριθμό των υποχρεωτικών απολύσεων, έγραψε ο Φρέιτι.
Εάν εγκριθεί, ο μειωμένος χρόνος εργασίας θα ισχύσει από την 1η Ιανουαρίου, με τη μερική απασχόληση να παρατείνεται για όλους στη Γαλλία μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Το εργατικό συμβούλιο πρόκειται να αποφασίσει για το σχέδιο στις 15 Οκτωβρίου.
Περισσότερα από 3.500 εργαζόμενοι στη Γαλλία έχουν ήδη εκφράσει ενδιαφέρον για εθελούσια έξοδο, κυρίως βάσει της ηλικίας τους, σύμφωνα με τον Φρέιτι.
«Το τέλος των διαπραγματεύσεων δεν θα σηματοδοτήσει το τέλος της εργασίας μας. Το αντίθετο. Ο αγώνας για τη διάσωση της Airbus θα συνεχισθεί», έγραψε ο Φρέιτι. «Η περίοδος μπροστά μας θα είναι δύσκολη», συμπλήρωσε.
Ο επικεφαλής του ανθρώπινου δυναμικού πρόσθεσε ότι αναμένει από την κυβέρνηση να συνεισφέρει σε διάφορα ερευνητικά προγράμματα έργα, συμπεριλαμβανομένων των αεροσκαφών μηδενικών εκπομπών ρύπων, τα οποία θα βοηθήσουν επίσης στον περιορισμό των απολύσεων.
Σχετικά Νέα
Ο όμιλος Volkswagen μιλά για πιθανή μετεγκατάσταση μέρους της παραγωγής της Audi στις ΗΠΑ
Ο όμιλος Volkswagen θα μπορούσε να μετεγκαταστήσει μέρος της παραγωγής της μάρκας Audi στις.
Στο σφυρί 4άστερο ξενοδοχείο στο Γύθειο
Το πολυτελές ξενοδοχείο του Γυθείου “Las Hotel & Spa”, αναμένεται να βγει σύντομα στο.
ΗΠΑ: Επιβάλλουν τέλη για τα κινεζικής κατασκευής πλοία στα αμερικανικά λιμάνια
Οι ΗΠΑ αποκάλυψαν πως σχεδιάζουν να επιβάλουν λιμενικά τέλη στα κινεζικά πλοία σε μια.
BofA: Το μεγάλο rotation συνεχίζεται – Ελπίζουν για Ευρώπη ακόμη οι επενδυτές
Οι προσδοκίες για την παγκόσμια ανάπτυξη υποχωρούν σε ιστορικά χαμηλά, αλλά οι ελπίδες για.