

Στην ατζέντα του υπουργικού συμβουλίου που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή (29/3) περιλαμβάνεται ο σχεδιασμός του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το συγκοινωνιακό μοντέλο, που θα εφαρμοστεί στη Θεσσαλονίκη μετά το 2024. Το μοντέλο το οποίο προκρίνεται, σύμφωνα με πληροφορίες είναι αντίστοιχο με αυτό που λειτουργεί στην Αθήνα, αναφέρει η ΕΡΤ.
Η πρόταση για τον νέο ΟΑΣΘ προβλέπει να διατηρηθεί ο δημόσιος χαρακτήρας, να εκτελούνται αποκλειστικά αστικές συγκοινωνίες ενώ τα υπεραστικά δρομολόγια να τα αναλάβει ιδιωτικός φορέας.
Η πρόταση αφορά κι άλλες πτυχές του συγκοινωνιακού έργου της πόλης, όπως τα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, που πρέπει να διαχειριστεί ο ΟΣΕΘ και να τα εντάξει στο συγκοινωνιακό δίκτυο της πόλης.
Ακανθώδες ζήτημα αποτελεί η εκκαθάριση του ΟΑΣΘ, η οποία ξεκίνησε από το 2017. Ο σχεδιασμός του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι εφόσον εγκριθεί και ψηφιστεί ο νέος τρόπος οργάνωσης και υλοποίησης του ΟΑΣΘ, να προχωρήσει η διαδικασία της εκκαθάρισης.
Σχετικά Νέα
ΚΚΕ: Τα μόνα χειροπιαστά αποτελέσματα της συνάντησης Μητσοτάκη – Μελόνι είναι αυτά που αφορούν τις μπίζνες των ομίλων των δύο χωρών
Σε σχολιασμό των δηλώσεων των πρωθυπουργών της Ελλάδας Κυριάκου Μητσοτάκη και της Ιταλίας, Τζόρτζια.
Ν. Ανδρουλάκης: Χωρίς πολιτική αλλαγή, με τη σημερινή κυβέρνηση που υπηρετεί τους λίγους και ισχυρούς, η χώρα δεν θα σηκώσει κεφάλι
«Με ανοιχτά μάτια ψηφίστε ΠΑΣΟΚ για τη μεγάλη πολιτική αλλαγή, για να πάει η.
Σ. Φάμελλος: Δεν υπάρχει περιθώριο για αναβολή του Συνεδρίου της αναγέννησης και επανεκκίνησης
«Προχωράμε για το Συνέδριο δηλώνοντας την κοινή μας βούληση για την κοινωνική και πολιτική.
Επίσκεψη του Υπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας στη Σαντορίνη
Ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Γιάννης Κεφαλογιάννης, επισκέφθηκε σήμερα τη Σαντορίνη, όπου πραγματοποίησε.