Στην ατζέντα του υπουργικού συμβουλίου που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή (29/3) περιλαμβάνεται ο σχεδιασμός του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το συγκοινωνιακό μοντέλο, που θα εφαρμοστεί στη Θεσσαλονίκη μετά το 2024. Το μοντέλο το οποίο προκρίνεται, σύμφωνα με πληροφορίες είναι αντίστοιχο με αυτό που λειτουργεί στην Αθήνα, αναφέρει η ΕΡΤ.
Η πρόταση για τον νέο ΟΑΣΘ προβλέπει να διατηρηθεί ο δημόσιος χαρακτήρας, να εκτελούνται αποκλειστικά αστικές συγκοινωνίες ενώ τα υπεραστικά δρομολόγια να τα αναλάβει ιδιωτικός φορέας.
Η πρόταση αφορά κι άλλες πτυχές του συγκοινωνιακού έργου της πόλης, όπως τα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, που πρέπει να διαχειριστεί ο ΟΣΕΘ και να τα εντάξει στο συγκοινωνιακό δίκτυο της πόλης.
Ακανθώδες ζήτημα αποτελεί η εκκαθάριση του ΟΑΣΘ, η οποία ξεκίνησε από το 2017. Ο σχεδιασμός του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι εφόσον εγκριθεί και ψηφιστεί ο νέος τρόπος οργάνωσης και υλοποίησης του ΟΑΣΘ, να προχωρήσει η διαδικασία της εκκαθάρισης.
Σχετικά Νέα
-
Κ. Χατζηδάκης: Eνισχύσεις 600 εκατομμυρίων ευρώ στους αγρότες της Θεσσαλίας
Στον Βόλο βρέθηκε σήμερα ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης, στο πλαίσιο.
-
Στα Ψαρά ο Στ. Κασσελάκης
Στα ακριτικά Ψαρά έφθασε μετά τη Χίο ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης, ο.
-
Μ. Κατρίνης για υπόθεση Ασημακοπούλου: “Τελικά η Μπογκοτά δεν είναι τόσο μακριά από την Αθήνα”
Στην υπόθεση διαρροής e-mail των αποδήμων στο γραφείο της Άννας Μισέλ Ασημακοπούλου και την “ύποπτη” διάρρηξη.
-
Συνάντηση Γ. Γεραπετρίτη με τον Τούρκο ΥΠΕΞ στο Λονδίνο
Στο πλαίσιο της προετοιμασίας της επικείμενης επίσκεψης του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην Άγκυρα, οι.