

H Lidl Ελλάς ως μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις λιανεμπορίου τροφίμων, αναγνωρίζει την ευθύνη που της αναλογεί για το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της προστασίας του περιβάλλοντος και της βιώσιμης ανάπτυξης, αναπτύσσει ενέργειες και συμμετέχει σε δράσεις που στοχεύουν στην ανάδειξη του ταλέντου και της δημιουργικότητας νέων ανθρώπων και υποστηρίζεται έμπρακτα το ελληνικό οικοσύστημα τεχνολογίας και επιχειρηματικότητας.
Συγκεκριμένα το τριήμερο 15 – 17 Απριλίου 2022 πραγματοποιήθηκε υβριδικά και με πρωτοφανή συμμετοχή ο δεύτερος μαραθώνιος καινοτομίας ανάπτυξης λύσεων και εφαρμογών για τη βιωσιμότητα, ο οποίος συγκέντρωσε το ενδιαφέρον ομάδων και startups από όλη την Ελλάδα που σε 48 ώρες ανέπτυξαν τις εφαρμογές και τις προτάσεις τους, και την Κυριακή 17 Απριλίου τις παρουσίασαν στην επιτροπή αξιολόγησης. Η διοργάνωση υποστήριξε τους συμμετέχοντες να σχηματίσουν ομάδες και να συνεργαστούν για να αναπτύξουν και να παρουσιάσουν την ιδέα τους.
Το τριήμερο τα είχε όλα:
-Καινοτόμες ψηφιακές εφαρμογές για τη βιωσιμότητα, την αειφορία και την επιχειρηματικότητα
– 6.100 μηνύματα και κλήσεις μέσω της συνεργατικής πλατφόρμας επικοινωνίας
Περισσότερα από 110 mentoring sessions με τη συμμετοχή ακαδημαϊκών και στελεχών της αγοράς, οι οποίοι καθοδήγησαν και υποστήριξαν τις ομάδες να διαμορφώσουν και να προχωρήσουν περαιτέρω την ιδέα τους.
Συνολικά το ενδιαφέρον τους στον μαραθώνιο καινοτομίας εκδήλωσαν περισσότεροι από 375 διαγωνιζόμενοι, 35 ομάδες και 35 μέντορες, ενώ 30 ομάδες παρουσίασαν τις ιδέες τους και 5 από αυτές διασφάλισαν την είσοδό τους στο 5μηνο πρόγραμμα επιχειρηματικής επιτάχυνσης.
Τον Νοέμβριο θα πραγματοποιηθεί ο τελικός, όπου μία ομάδα θα διακριθεί ως νικήτρια της διοργάνωσης, με ακόμα μεγαλύτερα βραβεία.
– Dataphoria: Analytics-as-a-Service υπηρεσίες σε εταιρείες και οργανισμούς ώστε να μετρήσουν, να επιταχύνουν και να αναδείξουν τη μετάβασή τους προς την αειφορία.
– Rethinkers: Εφαρμογή με σύστημα επιβράβευσης που συμβάλλει στην οικολογική εκπαίδευση και τη χρήση eco-friendly προϊόντων από τους πολίτες.
– Hagirls: SmartBin, ένας έξυπνος κάδος με στόχο να κάνει την ανακύκλωση παιχνίδι.
– JBM: Water Manager SaaS, το οποίο επιλύει το πρόβλημα της αλόγιστης χρήσης νερού στα αστικά κέντρα.
– Let’s Park: Crowdsourcing πλατφόρμα που διασυνδέει ομάδες πολιτών και Δήμους με το πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Κοινωνικής Ενεργοποίησης (ESG) εταιρειών.
Περισσότερες πληροφορίες για το Sustainability Hackathon θα βρείτε εδώ.
Σχετικά Νέα
Ακτοπλοΐα: 4 δισ. ευρώ το κόστος για «πράσινο» μέλλον – Προκλήσεις και ευκαιρίες για την ανανέωση του στόλου στη ναυτιλία
Μέσα στον επόμενο μήνα αναμένεται η ολοκλήρωση και παράδοση από την ανάδοχο εταιρεία της.
Πως το ESG δημιουργεί αξία στον κατασκευαστικό κλάδο
Ο κατασκευαστικός κλάδος βρίσκεται σε φάση μετασχηματισμού όπου τα περιβαλλοντικά, κοινωνικά και εταιρικής διακυβέρνησης.
Ημέρα της Γης: Η ΔΕΗ επενδύει στην καθαρή ενέργεια για βιώσιμη ανάπτυξη
Ο Όμιλος ΔΕΗ, παραμένοντας πιστός στις περιβαλλοντικές του δεσμεύσεις για μείωση του ανθρακικού του.
Ποια είναι τα τέσσερα ορυκτά που καθορίζουν την κούρσα για την καθαρή ενέργεια
Στη δεκαετία που πέρασε από τη Συμφωνία του Παρισιού, τα παγκόσμια ενεργειακά συστήματα γνώρισαν.