

Τα My market, σε συνεργασία με τους προμηθευτές τους, επενδύουν σταθερά σε προσφορές και χαμηλές τιμές στηρίζοντας τους καταναλωτές στη δύσκολη οικονομική συγκυρία των τελευταίων ετών.
Συγκεκριμένα, για το 1ο 6μηνο του 2024, το 48% των πωλήσεων της αλυσίδας αντιστοιχεί σε αγορές προϊόντων που βρίσκονταν σε καθεστώς προσφοράς ή μειωμένης τιμής. Το ποσοστό αυτό είναι σημαντικά υψηλότερο έναντι του μέσου όρου της αγοράς, σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία της Nielsen, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι οι καταναλωτές, για να καλύψουν τις καθημερινές τους ανάγκες, αναζητούν χαμηλές και συμφέρουσες τιμές και τις βρίσκουν στα My market.
Το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας είναι η μείωση, κατά μέσο όρο, 13% κατά το 1ο 6μηνο του 2024 από τις εκάστοτε αρχικές τιμές ραφιού.
Τους τελευταίους μήνες του 2024 έχει επιτευχθεί αρνητικό πρόσημο στον εσωτερικό πληθωρισμό της αλυσίδας, με τον Ιούνιο να αγγίζει σχεδόν το -2%, γεγονός που οφείλεται στην εντατική προσπάθεια & φροντίδα της εταιρείας, σε συνεργασία με τους προμηθευτές της, για να προσφέρει καθημερινά σε χαμηλές τιμές προϊόντα βασικών αναγκών του νοικοκυριού, συνεισφέροντας σημαντικά από την κερδοφορία της στην τελική ανταγωνιστική τιμή.
Σχετικά Νέα
Ο όμιλος Volkswagen μιλά για πιθανή μετεγκατάσταση μέρους της παραγωγής της Audi στις ΗΠΑ
Ο όμιλος Volkswagen θα μπορούσε να μετεγκαταστήσει μέρος της παραγωγής της μάρκας Audi στις.
Στο σφυρί 4άστερο ξενοδοχείο στο Γύθειο
Το πολυτελές ξενοδοχείο του Γυθείου “Las Hotel & Spa”, αναμένεται να βγει σύντομα στο.
ΗΠΑ: Επιβάλλουν τέλη για τα κινεζικής κατασκευής πλοία στα αμερικανικά λιμάνια
Οι ΗΠΑ αποκάλυψαν πως σχεδιάζουν να επιβάλουν λιμενικά τέλη στα κινεζικά πλοία σε μια.
BofA: Το μεγάλο rotation συνεχίζεται – Ελπίζουν για Ευρώπη ακόμη οι επενδυτές
Οι προσδοκίες για την παγκόσμια ανάπτυξη υποχωρούν σε ιστορικά χαμηλά, αλλά οι ελπίδες για.