Στρατηγική προτεραιότητα της Ελληνικής Βιομηχανίας Τροφίμων αποτελεί η βιώσιμη ανάπτυξη

«Η Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών εργάζεται για να εξασφαλίσει ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι στην αλυσίδα τροφίμων φορείς, από τους παραγωγούς των πρώτων υλών έως τους καταναλωτές, θα συνεργαστούν για την επίτευξη κοινών και ρεαλιστικών στόχων στο πλαίσιο της βιωσιμότητας». Αυτό επισημαίνει ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων σε ανακοίνωσή του με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος που εορτάζεται στις 5 Ιουνίου.

Στρατηγική προτεραιότητα της Ελληνικής Βιομηχανίας Τροφίμων αποτελεί η Βιώσιμη Ανάπτυξη, με στόχο τη βελτίωση των περιβαλλοντικών επιδόσεων της και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας του κλάδου, μέσα από την εφαρμογή ενεργειακά αποδοτικών τεχνολογιών, την καλύτερη αξιοποίηση των πηγών (ενέργεια, νερό, πρώτες ύλες), την πρόληψη της σπατάλης των τροφίμων και τη βελτιστοποίηση των συσκευασιών που χρησιμοποιούνται στα προϊόντα διατροφής.

Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων θέλοντας να παίξει ουσιαστικό ρόλο στην μετάβαση της ελληνικής επιχειρηματικότητας προς τη βιωσιμότητα και την κυκλική οικονομία αναλαμβάνει δράσεις, με πιο σημαντικές:

– τη λειτουργία της Επιτροπής Περιβάλλοντος και Αειφορίας, με στόχο τη συζήτηση και διαχείριση σύγχρονων περιβαλλοντικών θεμάτων που αφορούν στη Βιομηχανία Τροφίμων & Ποτών και την ανάδειξη πράσινων τεχνολογιών για τον κλάδο,

– τη διεξαγωγή έρευνας στα μέλη του για την αποτύπωση των περιβαλλοντικών τους επιδόσεων,

– τη συμμετοχή σε ευρωπαϊκά έργα, όπως το CIRCforBIO, που στοχεύει στη μείωση των εκπομπών αερίου του θερμοκηπίου, μέσα από την αξιοποίηση των οικιακών και της Βιομηχανίας Τροφίμων αποβλήτων για την παραγωγή βιοκαυσίμων,

– την υποστήριξη του έργου της Τράπεζας Τροφίμων, μέσα από τη συμμετοχή των μελών του στο πρόγραμμά της για την καταπολέμηση της σπατάλης των τροφίμων.

Απώτερος στόχος της Βιομηχανίας Τροφίμων είναι η μετάβαση προς την κυκλική οικονομία για την παραγωγή υψηλής ποιότητας προϊόντων διατροφής με βελτιωμένα περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά και προστιθέμενη αξία, που καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις των καταναλωτών.

 

 

Πηγή: meatplace.gr

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα