

Σε περίπου δέκα ημέρες, θα έχουν τοποθετηθεί στα ράφια όλων των σούπερ μάρκετ, τα καινούρια ταμπελάκια που θα υποδεικνύουν τα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης που έχουν ενταχθεί στην πρωτοβουλία μείωσης τιμών.
Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος, Απόστολος Πεταλάς, η σήμανση είναι μία διαδικασία που απαιτεί χρόνο καθώς αφορά 4.200 καταστήματα ενώ κάθε μέρα προστίθενται και νέοι κωδικοί. Ωστόσο, ήδη, σε κάποια μεγάλα σούπερ μάρκετ έχει τοποθετηθεί σήμανση αλλά απαιτείται, περίπου, ένα δεκαήμερο για να τοποθετηθούν τα καρτελάκια σε όλα τα καταστήματα.
Όπως επεσήμανε ο κ. Πεταλάς, η σήμανση δεν θα είναι η ίδια σε όλα τα σούπερ μάρκετ καθώς πρόκειται για πρωτοβουλία και κάθε επιχείρηση επιλέγει τον δικό της τρόπο για την ειδική σήμανση.
Στο μεταξύ, σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, η πρωτοβουλία έχει αναπτύξει μια δυναμική και καθημερινά οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης ενημερώνονται για νέους κωδικούς που προστίθενται στη λίστα. Όπως αναφέρουν πήγες της αγοράς, εκτιμάται ότι στην ανανεωμένη λίστα που θα ανακοινώσει, την ερχόμενη εβδομάδα, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης ο αριθμός των κωδικών θα πλησιάζει στον αρχικό στόχο των 600 κωδικών και, σύντομα, αναμένεται να τον ξεπεράσει.
Υπενθυμίζεται ότι η τελευταία ανανεωμένη λίστα με τους κωδικούς προϊόντων που έχουν ενταχθεί στην πρωτοβουλία μείωσης τιμών, περιλάμβανε 362 κωδικούς προϊόντων και οι μειώσεις διαμορφώνονται από 5% έως 24%.
Σημειώνεται ότι ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος σε πρόσφατη συνάντηση που είχε με εκπροσώπους της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας συνέστησε εντατικοποίηση των προσπαθειών από την πλευρά του οργανωμένου λιανεμπορίου, ώστε να αποδώσει τα μέγιστα η νέα πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης για μειώσεις τιμών στα ράφια των σούπερ μάρκετ, με στόχο την ανάσχεση της ακρίβειας.
Δηλαδή, ο υπουργός ζήτησε από τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ να επεκτείνουν τον στόχο για μειώσεις τιμών σε περισσότερους από 600 κωδικούς, να παρατείνουν χρονικά τη διάρκεια της πρωτοβουλίας, καθώς και να τοποθετήσουν ειδική σήμανση στα ράφια των σούπερ μάρκετ με στόχο τη διευκόλυνση των καταναλωτών.
Από την πλευρά του ο κ. Πεταλάς έχει επισημάνει ότι «…στόχος μας είναι να υπάρξουν σημαντικές μειώσεις τιμών σε πολύ περισσότερους από 600 κωδικούς και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Οι δύο μήνες είναι το μίνιμουμ χρονικό όριο που τέθηκε εξαρχής κατά τις συζητήσεις μας για τη νέα πρωτοβουλία».
Σχετικά Νέα
ΕΣΠΑ: Δύο νέες δράσεις για την ενίσχυση μικρομεσαίων επιχειρήσεων – Ποιες αφορά
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προκήρυξε μέσω του ΕΣΠΑ δύο νέες δράσεις συνολικού ύψους 200.
Τράπεζα της Ελλάδας: “Έκλεισε η ψαλίδα” επιτοκίων χορηγήσεων – καταθέσεων τον Μάρτιο – Δείτε αναλυτικά τα στοιχεία
“Εκλεισε η ψαλίδα” επιτοκίων χορηγήσεων – καταθέσεων τον Μάρτιο 2025, σύμφωνα με την Τράπεζα.
Καφετέριες: Αυτό είναι το νέο μοντέλο σέρβις που υιοθετεί ο κλάδος
Οι καφετέριες υιοθετούν μοντέλο σελφ σέρβις. Όπως αναφέρει η εφημερίδα “ΤΑ ΝΕΑ” αρκετοί επιχειρηματίες.
ΥΠΕΝ: Στις ΗΠΑ ο Στ. Παπασταύρου – Επαφές με Chevron, ExxonMobil και Cheniere με το βλέμμα στους υδρογονάνθρακες
Για επίσημη επίσκεψη στο Τέξας αναχωρεί αύριο ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρος Παπασταύρου,.