

Παραδείγματα με μειώσεις «μαϊμού» σε τιμές προϊόντων στα σούπερ μάρκετ παραθέτει το MEGA. Πρόκειται για προϊόντα που εντάσσονται στην πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης «Μείωση τιμής» ωστόσο αυτό στην πράξη δεν εφαρμόζεται.
Το MEGA παραθέτει παρακάτω ενδεικτικά έξι σχετικά παραδείγματα:
1.Μαλακτικό 52 πλύσεις
- Στις 24 Οκτωβρίου -πριν μπει αυτό στο μέτρο της ” μείωσης τιμής”- ήταν στα 3,38 ευρώ
- Στις 20 Νοεμβρίου -μόλις αυτό εντάχθηκε στο μέτρο -η τιμή του ανέβηκε στα 3,39 ευρώ
2.Μαλακτικό 82 πλύσεις
- Στις 24 Οκτωβρίου- πριν ενταχθεί αυτό στο μέτρο της “μείωσης τιμής” -πωλούνταν στα 4,98 ευρώ
- Στις 20 Νοεμβρίου -μόλις συμπεριλήφθη αυτό στο μέτρο της “μείωσης τιμής” -αυξήθηκε ελαφρώς στα 4,99 ευρώ
3 .Γκοφρέτα με σοκολάτα
- Στις 13 Νοεμβρίου -πριν αυτή συμπεριληφθεί στο μέτρο της “μείωσης τιμής” -ήταν στα 0,38 ευρώ.
- Στις 20 Νοεμβρίου-μόλις αυτή εντάχθηκε στο μέτρο της “μείωσης τιμής”- αυξήθηκε στα 0,48 ευρώ.
4.Φρυγανιές χωριάτικες σταρένιες 240γραμμαρίων
- Στις 26 Οκτωβρίου -πριν μπουν αυτές στο μέτρο της “μείωσης τιμής” -ήταν στο 1,67 ευρώ
- Στις 20 Νοεμβρίου -μόλις μπήκαν στο μέτρο της “μείωσης τιμής” -αυτές έφτασαν το 1,95 ευρώ
5.Φρυγανιές σίτου 250γραμμαρίων
- Στις 26 Οκτωβρίου -πριν μπουν αυτές στο μέτρο της “μείωσης τιμής” -ήταν στα 1,39 ευρώ
- Στις 20 Νοεμβρίου -μόλις εντάχθηκαν στη πρωτοβουλία της ” μείωσης τιμής” -σκαρφάλωσαν στα 1,62 ευρώ
6.Απορρυπαντικό ρούχων 50μεζ.
- Στις 21 Οκτωβρίου – πριν μπει αυτό στο μέτρο της μείωσης τιμής” πωλούνταν στα 10,35 ευρώ
- Στις 18 Νοεμβρίου -μόλις μπήκε στο μέτρο της “μείωση τιμής”- ήταν στα 10,85 ευρώ
Τι λέει ο κ. Ραυτόπουλος
Τα παραδείγματα αυτά σχολίασε ο πρόεδρος της Ένωσης Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδας Απόστολος Ραυτόπουλος μιλώντας στο MEGA. « Γίνονται μειώσεις σε αυτούς τους κωδικούς προϊόντων επειδή κλείνει ο χρόνος . Μετά η ΕΛΣΤΑΤ θα πει πως μειώθηκε ο πληθωρισμός » σημείωσε. Και συνέχισε λέγοντας πως τον έλεγχο αναφορικά με την εφαρμογή του μέτρου θα έπρεπε να τον είχε κάνει ήδη η ηγεσία του αρμόδιου υπουργείου.
« Οι βιομηχανίες στέλνουν τις τιμές προϊόντων τους στα σούπερ μάρκετ και μετά αυτά προσθέτουν την δική τους μείωση και τα στέλνουν στο υπουργείο Ανάπτυξης» τόνισε και είπε αγανακτισμένος πως « δεν γίνεται να έχει γίνει λάθος στις τιμές εκατοντάδων χιλιάδων κωδικών προϊόντων και να έχουν αυξηθεί πριν μπουν στο μέτρο “μόνιμης μείωσης”.Kαι όταν αυτά μπαίνουν στη “μόνιμη μείωση τιμών ” αυτά να συνεχίζονται να αυξάνεται » συμπλήρωσε.
Σχετικά Νέα
ΕΣΠΑ: Δύο νέες δράσεις για την ενίσχυση μικρομεσαίων επιχειρήσεων – Ποιες αφορά
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προκήρυξε μέσω του ΕΣΠΑ δύο νέες δράσεις συνολικού ύψους 200.
Τράπεζα της Ελλάδας: “Έκλεισε η ψαλίδα” επιτοκίων χορηγήσεων – καταθέσεων τον Μάρτιο – Δείτε αναλυτικά τα στοιχεία
“Εκλεισε η ψαλίδα” επιτοκίων χορηγήσεων – καταθέσεων τον Μάρτιο 2025, σύμφωνα με την Τράπεζα.
Καφετέριες: Αυτό είναι το νέο μοντέλο σέρβις που υιοθετεί ο κλάδος
Οι καφετέριες υιοθετούν μοντέλο σελφ σέρβις. Όπως αναφέρει η εφημερίδα “ΤΑ ΝΕΑ” αρκετοί επιχειρηματίες.
ΥΠΕΝ: Στις ΗΠΑ ο Στ. Παπασταύρου – Επαφές με Chevron, ExxonMobil και Cheniere με το βλέμμα στους υδρογονάνθρακες
Για επίσημη επίσκεψη στο Τέξας αναχωρεί αύριο ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρος Παπασταύρου,.