

Μπορεί μέχρι πέρσι να μην είχαν κλιματισμό κάποια γραφεία του ΕΦΚΑ, αλλά σύντομα θα αποκτήσουν… Τεχνητή Νοημοσύνη.
Όπως φιλοδοξεί η Διοίκηση του Οργανισμού, σε δύο χρόνια οι ασφαλισμένοι θα εξυπηρετούνται από τον υπολογιστή τους.
Όχι με πλατφόρμες ή μέιλ, αλλά από εικονικούς υπαλλήλους. Σχετικές ανακοινώσεις έκανε ο διοικητής του e-ΕΦΚΑ Αλέξανδρος Βαρβέρης.
Ειδικότερα, είπε: «Η ψηφιοποίηση επεκτάθηκε και σε Ταμεία, όπως των υγειονομικών, που μέχρι πρότινος έβγαζαν συντάξεις με το χέρι. Σε δύο χρόνια πιστεύω ότι οι ασφαλισμένοι θα εξυπηρετούνται αποκλειστικά από το σπίτι τους, μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης».
Μέχρι τότε, βέβαια, η χαρτούρα συνεχίζει να στοιβάζεται στα κατά τόπους υποκαταστήματα του Φορέα, οι καθυστερήσεις συντάξεων, κυρίως των επικουρικών, εξακολουθούν να ταλαιπωρούν χιλιάδες πολίτες, και σίγουρα όλη αυτή η κατάσταση δεν είναι… εικονική πραγματικότητα.
Ο κ. Βαρβέρης, πάντως, βλέπει βελτιωμένο το όλο σύστημα και αισιοδοξεί. Και εξήγησε τα σχέδια της Διοίκησης.
«Το πιλοτικό πρόγραμμα που εφαρμόσαμε σε τρία υποκαταστήματα, Συντάγματος, Κεραμεικού και Αγίας Παρασκευής, είχε ικανοποιητικά αποτελέσματα. Στόχος ήταν να αποφευχθούν τα άσκοπα ραντεβού στο κατάστημα», είπε και πρόσθεσε:
«Δηλαδή, οι υπάλληλοι τηλεφωνούσαν στους πολίτες που είχαν κλείσει ραντεβού. Το 30% δεν απάντησε. Από το υπόλοιπο 70%, το 60% εξυπηρετήθηκε μέσω τηλεφώνου ή μέιλ.
Ένα 10%-20% χρειάστηκε να επισκεφθεί το κατάστημα. Αυτή η μέθοδος αφήνει καθαρό χρόνο στους υπαλλήλους για να τρέξουν την έκδοση των συντάξεων και άλλες διαδικασίες. Επίσης, επεκτείναμε και στον ιδιωτικό τομέα την τηλεφωνική επικοινωνία μέσω του 1555 για τους ασφαλισμένους που βρίσκονται 6 έως 12 μήνες πριν από τη σύνταξη.
Το πιλοτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει 500 ασφαλισμένους του ιδιωτικού τομέα, ενώ ήδη έχουν ενημερωθεί 2.500 ασφαλισμένοι του Δημοσίου για τα συνταξιοδοτικά τους δικαιώματα, προκειμένου να συγκεντρώσουν εγκαίρως τα δικαιολογητικά για να μην καθυστερήσει η απονομή της σύνταξης.
Επιπλέον, συγκεντρώσαμε τις 100 συνηθέστερες ερωτήσεις οι οποίες θα απαντηθούν σε βίντεο, ώστε ο πολίτης να παρακολουθεί ό,τι τον ενδιαφέρει, χωρίς άγχος, στο χρόνο που τον εξυπηρετεί».
Σχετικά Νέα
Πότε θα φτάσει ο ασφαλιστικός μας βίος στην οθόνη του κινητού
Προσωποποιημένη πληροφορία, στην οθόνη του υπολογιστή ή ακόμη και στο κινητό, θα μπορούν να.
Τουρισμός: Πάνω οι αφίξεις αλλά στάσιμα τα έσοδα
Με την τουριστική σεζόν να έχει ήδη ξεκινήσει και την εικόνα των κρατήσεων να.
-
Τι αλλάζει σε σχολάζουσες κληρονομιές, και δωρεές
Η άρση των γραφειοκρατικών εμποδίων και η απλοποίηση των διαδικασιών για την αποτελεσματική αξιοποίηση.
Φορολογικές δηλώσεις: Την Παρασκευή 25/4 η αυτόματη υποβολή των προσυμπληρωμένων – Έχει ήδη υποβληθεί το 1/4 του συνόλου
Χρονικό περιθώριο, έως το τέλος του μήνα έχουν περίπου 2,5 εκατ. φορολογούμενοι, που κατά.