

Οι έφηβοι του σήμερα, όχι μόνο συμμερίζονται, αλλά και πρωταγωνιστούν στην «επανάσταση» του ηλεκτρονικού εμπορίου και των online πωλήσεων, διαπιστώνοντας πως εκεί βρίσκεται το μέλλον!
Η διορατικότητα των νέων, λοιπόν, μπορεί να μεταφραστεί σε καλά νέα για το επιχειρηματικό «δαιμόνιο» της Amazon. Ή μήπως όχι;
Η αλήθεια δυστυχώς είναι διαφορετική… Όπως προκύπτει από νέα έρευνα που διενεργήθηκε για λογαριασμό του Business Insider, οι νέοι λατρεύουν την περιήγηση στο Amazon.com, αλλά δεν αγοράζουν τίποτα!
Ειδικότερα, το 45,8% των νέων, ηλικίας 13-21 ετών, που συμμετείχε στην έρευνα, δήλωσε πως το Amazon.com είναι ένα από τα site που επισκέπτεται περισσότερο. Μόνο το 10,62% των νέων απάντησε ότι δεν έχει μπει ποτέ στο Amazon.com, ενώ το υπόλοιπο 41,08% δήλωσε ότι έχει μπει τουλάχιστον μια φορά.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το προηγούμενο διάστημα σε δείγμα 1.884 Αμερικανών, ηλικίας 13-21 ετών.
Τα στοιχεία της έρευνας έρχονται να επιβεβαιώσουν τα ευρήματα προηγούμενων μελετών.
Δεν είναι τυχαίο ότι σχεδόν ένας στους δύο νέους που συμμετείχε σε παλαιότερη έρευνα («Taking Stock With Teens») δήλωνε πως το αγαπημένο του site ήταν της Amazon. Αλλά δεν προχωρούσε σε καμία αγορά!
Πηγή: insider.gr
Σχετικά Νέα
Ο όμιλος Volkswagen μιλά για πιθανή μετεγκατάσταση μέρους της παραγωγής της Audi στις ΗΠΑ
Ο όμιλος Volkswagen θα μπορούσε να μετεγκαταστήσει μέρος της παραγωγής της μάρκας Audi στις.
Στο σφυρί 4άστερο ξενοδοχείο στο Γύθειο
Το πολυτελές ξενοδοχείο του Γυθείου “Las Hotel & Spa”, αναμένεται να βγει σύντομα στο.
ΗΠΑ: Επιβάλλουν τέλη για τα κινεζικής κατασκευής πλοία στα αμερικανικά λιμάνια
Οι ΗΠΑ αποκάλυψαν πως σχεδιάζουν να επιβάλουν λιμενικά τέλη στα κινεζικά πλοία σε μια.
BofA: Το μεγάλο rotation συνεχίζεται – Ελπίζουν για Ευρώπη ακόμη οι επενδυτές
Οι προσδοκίες για την παγκόσμια ανάπτυξη υποχωρούν σε ιστορικά χαμηλά, αλλά οι ελπίδες για.