Αυξημένες πωλήσεις σε αξία κατέγραψε το οργανωμένο λιανεμπόριο την εβδομάδα πριν το Πάσχα με βάση τα στοιχεία της Nielsen.
Συγκεκριμένα, οι συνολικές πωλήσεις σε αξία, που πραγματοποιήθηκαν από την αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου την εβδομάδα πριν το Πάσχα (22-28 Απριλίου 2019) παρουσίασαν θετική τάση στο +8,8%, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (9-15 Απριλίου 2018).
Σημειώνεται ότι στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου περιλαμβάνονται καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών.
Τα φρέσκα/χύμα προϊόντα εμφάνισαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης στο +12,2%, ενώ τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα στο σύνολό τους κινήθηκαν επίσης θετικά με ποσοστό 7%
Σύμφωνα με την Nielsen, οι πωλήσεις του λιανεμπορίου και την εβδομάδα μετά το Πάσχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή, παρουσιάζουν θετική τάση στο +4%, παρ’ όλο που η φετινή εβδομάδα είχε μια λιγότερη εργάσιμη ημέρα, λόγω Πρωτομαγιάς.
Γενικά, με βάση και τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Nielsen, η αγορά φαίνεται να κινείται αρκετά θετικά από την αρχή της χρονιάς ως και τις 5 Μαΐου 2019, στο +6%, με την κατηγορία των τροφίμων & ποτών να παρουσιάζει την πιο θετική τάση μεταξύ των FMCGs, στο +5,1%.
Σχετικά Νέα
-
Επίδομα μητρότητας: Δικαιούχοι και ποσά – Άνοιξε η πλατφόρμα για τις αιτήσεις
Σε εφαρμογή τέθηκε η πλατφόρμα αιτήσεων για το επίδομα μητρότητας. Από σήμερα 18 Απριλίου 2024.
-
ΙΕΛΚΑ: Τα προϊόντα στα ράφια με τις μεγαλύτερες αυξήσεις τον Μάρτιο
Σταθερές καταγράφονται οι τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ τον Μάρτιο 2024, παρουσιάζοντας μία.
-
Επιθεώρηση Εργασίας: Τι ισχύει για το Δώρο Πάσχα των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα
Η Επιθεώρηση Εργασίας ανακοίνωσε ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις της Κοινής Υπουργικής Απόφασης 19040/81.
-
Πότε τίθενται σε ισχύ το «Καλάθι του Πάσχα» και το «Καλάθι των Νονών»
Το «Καλάθι των Νονών» τίθεται σε ισχύ από τις 22 Απριλίου 2024 έως και τις.