H Τράπεζα Πειραιώς εμπλουτίζει συνεχώς τις πρωτοποριακές υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής που παρέχει μέσω της Winbank, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για τη συνεχή αναβάθμιση των λειτουργικών της συστημάτων με στόχο την άνετη και ταχεία κάλυψη των αναγκών των πελατών της.
Στο πλαίσιο αυτό, είναι η μοναδική Τράπεζα στην Ελλάδα που προσφέρει στους πελάτες της έναν ψηφιακό βοηθό (Winbank Virtual Assistant) που μπορεί να απαντά αυτοματοποιημένα σε απορίες σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών καναλιών και τις συναλλαγές που μπορεί να πραγματοποιήσει ένας πελάτης σε αυτά. Η εμπειρία του χρήστη βελτιώνεται σημαντικά, καθώς λαμβάνει απαντήσεις άμεσα μέσα στο περιβάλλον του ψηφιακού καναλιού που χρησιμοποιεί, χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσει μέσω email ή τηλεφώνου για να αναζητήσει απάντηση, και να διακόψει έτσι την πλοήγησή του μέσα στην Winbank.
Συγκεκριμένα, ο ψηφιακός βοηθός Winbank Virtual Assistant είναι διαθέσιμος μέσω:
– Winbank Web Banking: Μπορεί να απαντήσει σε θέματα πληροφόρησης και πλοήγησης που αφορούν συναλλαγές μέσα στην Winbank Web Banking (π.χ. πώς μπορώ να κάνω αίτηση για καταναλωτικό δάνειο) και να κατευθύνει τον χρήστη με σύνδεσμο (link) στην απαραίτητη σελίδα. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να προσφέρει ανατροφοδότηση (feedback) σχετικά με την απάντηση του ψηφιακού βοηθού, έτσι ώστε οι απαντήσεις του να βελτιώνονται στην επόμενη ερώτηση.
– Winbank Web Banking: Ο ψηφιακός βοηθός (Winbank Virtual Assistant) είναι διαθέσιμος στη Login σελίδα της Winbank Web Banking, για να διευκολύνει τους νέους πελάτες που απέκτησαν πρόσβαση στην Winbank ή ακόμα και για θέματα που αφορούν την εγγραφή τους στην Winbank με online registration, προβλήματα σύνδεσης και γενικά θέματα σχετικά με τις δυνατότητες της Winbank.
– Winbank Mobile εφαρμογή: Ο ψηφιακός βοηθός (Winbank Virtual Assistant) είναι διαθέσιμος και στην Winbank Mobile εφαρμογή, για να εξυπηρετήσει τους χρήστες για θέματα της εφαρμογής, καθώς επίσης και για ερωτήματα για ATM (ενδεικτικά, πού είναι το κοντινότερο ATM ενώ προσφέρονται και οδηγίες μετάβασης στον χάρτη), κινήσεις κάρτας, έκδοση νέας κάρτας, πώς γίνεται αίτηση για καταναλωτικό δάνειο και άλλα.
Ο ψηφιακός βοηθός συνεχώς εκπαιδεύεται σε νέες απαντήσεις και νέα θέματα, μιας και όλες οι περιπτώσεις που ο πελάτης θεωρεί ότι δεν έλαβε ικανοποιητική απάντηση ελέγχονται, έτσι ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα των απαντήσεων. Στον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχει βίντεο με τις οδηγίες χρήσης της υπηρεσίας Virtual Assistant μέσω winbank mobile app – YouTube
Σχετικά Νέα
-
Η απόφαση Μακρόν για πρόωρες εκλογές οδήγησε τις γαλλικές αγορές στη χειρότερη εβδομάδα τους
Οι επενδυτές αποδοκίμασαν την απόφαση του Γάλλου Προέδρου Εμανουέλ Μακρόν να προκηρύξει πρόωρες εκλογές.
-
Wall Street: Aπώλειες με φόντο ευρωαγορές και καταναλωτικό κλίμα
Πτωτικά κινούνται οι βασικοί δείκτες του χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης, την Παρασκευή, καθώς το.
-
Πετρέλαιο: Εβδομαδιαία κέρδη σχεδόν 4% παρά τις σημερινές απώλειες
Το αμερικανικό αργό “έσπασε” το σερί απωλειών τριών εβδομάδων την Παρασκευή, καθώς οι αναλυτές.
-
Κέρδη για τον χρυσό εν μέσω αισιοδοξίας για μείωση των επιτοκίων από τη Fed
Ανοδικά κινήθηκε την Παρασκευή ο χρυσός, με πρώτη εβδομαδιαία άνοδο σε διάστημα τεσσάρων εβδομάδων,.