

Ο βρετανικός βραχίονας της γερμανικής αλυσίδας εκπτωτικών σούπερ μάρκετ Lidl ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 17,9% κατά τις τέσσερις εβδομάδες έως τις 27 Δεκεμβρίου, χάρη στο γεγονός ότι οι καταναλωτές αγόρασαν περισσότερα προϊόντα στα καταστήματα και τον προτίμησαν σε σχέση με τους ανταγωνιστές του.
Η Lidl ανακοίνωσε ότι οι επιδόσεις της σημαίνουν ότι είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αλυσίδα λιανικού εμπορίου μεταξύ των 4 μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ Tesco, Sainsbury’s, Asda και Morrisons, και άλλων ανταγωνιστών.
Ο περασμένος μήνας ήταν για τα βρετανικά σούπερ μάρκετ ο Δεκέμβριος με τη μεγαλύτερη κίνηση που έχουν καταγράψει ποτέ καθώς το κλείσιμο εστιατορίων, μπαρ και καφέ λόγω των περιορισμών για την Covid-19 είχε ως αποτέλεσμα οι καταναλωτές να δαπανήσουν 11,7 δισεκ. λίρες σε τρόφιμα, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς Kantar.
Σχετικά Νέα
Μεικτά πρόσημα στις ασιατικές αγορές
Σε μεικτό έδαφος ολοκληρώνουν τις συναλλαγές της Δευτέρας τα ασιατικά χρηματιστήρια, καθώς η κεντρική.
Ο όμιλος Volkswagen μιλά για πιθανή μετεγκατάσταση μέρους της παραγωγής της Audi στις ΗΠΑ
Ο όμιλος Volkswagen θα μπορούσε να μετεγκαταστήσει μέρος της παραγωγής της μάρκας Audi στις.
Στο σφυρί 4άστερο ξενοδοχείο στο Γύθειο
Το πολυτελές ξενοδοχείο του Γυθείου “Las Hotel & Spa”, αναμένεται να βγει σύντομα στο.
ΗΠΑ: Επιβάλλουν τέλη για τα κινεζικής κατασκευής πλοία στα αμερικανικά λιμάνια
Οι ΗΠΑ αποκάλυψαν πως σχεδιάζουν να επιβάλουν λιμενικά τέλη στα κινεζικά πλοία σε μια.