

“Η κυβέρνηση και ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατάφεραν κάτι πρωτοφανές, έκαναν την ελληνοτουρκική ευρωτουρκική διαφορά πάγια θέση της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής από τον εποχή του Κωνσταντίνου Καραμανλή” επισήμανε στον ΣΚΑΪ ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Καραμανλής.
Οι διερευνητικές, συνέχισε, είναι ένα πρώτο επίπεδο διαλόγου, η χώρα μας όμως δεν πρόκειται να ανοίξει τη βεντάλια των θεμάτων που θέλει η Τουρκία. Για πρώτη φορά στο Συμβούλιο της Ευρώπης οι ηγέτες είπαν ότι η μόνο ελληνοτουρκική διαφορά είναι η υφαλοκρηπίδα.
“Το ‘76 Καραμανλής και Ντεμιρέλ είχαν συμφωνήσει για να πάμε στη Χάγη με μόνο ζήτημα την οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας, μια πάγια θέση της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής” εξήγησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
“Τάση επαναφοράς στο τραπέζι της αναθεώρησης της συνθήκης της Λωζάνης έχει ξεκινήσει η Τουρκία από τη δεκαετία του ‘70 και του ‘80 κορυφώθηκε, με τα Ίμια το ’96… Βλέπουμε την Τουρκία να είναι πολύ πιο επιθετική, ενώ το Ορούτς Ρέις έχει αποχωρήσει από τις έρευνες. Βλέπουμε πανικό στην Τουρκία όλα αυτά γίνονται για εσωτερική κατανάλωση” τόνισε ο υπουργός.
Σχετικά Νέα
Θ.Τζάκρη: Δεν ζητήσαμε εκλογική συνεργασία από την Κωνσταντοπούλου, μόνο μέτωπο για τη Δικαιοσύνη
Για τη στιγμή που ξέσπασε σε δάκρυα κατά την ομιλία της στο Ιδρυτικό Συνέδριο του «Κινήματος.
Ν. Ανδρουλάκης: Η πολιτική αλλαγή πρέπει να ταυτιστεί με μια χώρα ισχυρή γεωπολιτικά, δίκαιη κοινωνικά και ανθεκτική οικονομικά
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό Κρήτη.
Κωνσταντίνος Κυρανάκης για τα νέα τρένα: Θα τα έχουμε μόλις υπογραφεί η παραγγελία, μέχρι το 2027
Για τα νέα τρένα της Hellenic Train και το για πότε θα έρθουν, μετά.
Αντιδράσεις των κομμάτων για τη συνάντηση Μητσοτάκη – Μελόνι
Σε σχολιασμό και κριτική της συνάντησης του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με την Ιταλίδα ομόλογό.