

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε ένα προσχέδιο νόμου που αποσκοπεί στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών από υπηρεσίες εταιρειών και στη μείωση του χρόνου αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή σε τρία λεπτά, δήλωσε σήμερα ο Ισπανός υπουργός Δικαιωμάτων Υποθέσεων Καταναλωτών Αλμπέρτο Γκαρσόν σε συνέντευξη Τύπου.
Το προσχέδιο νόμου δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ένα άτομο, και όχι από ένα chatbot (σ.σ. μια εφαρμογή λογισμικού που χρησιμοποιείται για τη διεξαγωγή μιας διαδικτυακής συνομιλίας μέσω κειμένου ή κειμένου σε ομιλία), και θα αναγκάσει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών, τόνισε ο υπουργός.
«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν», είπε ο Γκαρσόν.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Σχετικά Νέα
Σεισμός 5,7 Ρίχτερ στις νήσους Βανουάτου στον Ειρηνικό
Σεισμός μεγέθους 5,7 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ σημειώθηκε την Τρίτη στις 7:55 μ.μ. (ώρα.
Ουκρανία: Οι ρωσικές δυνάμεις εκτόξευσαν σήμερα τουλάχιστον 77 drones
Η ουκρανική Πολεμική Αεροπορία ανακοίνωσε σήμερα ότι κατέρριψε 38 από τα 77 μη επανδρωμένα.
Πάπας Φραγκίσκος: Αυτό είναι το Κονκλάβιο των Καρδιναλίων που θα κληθεί να εκλέξει τον διάδοχο του
Εκατόν τριάντα πέντε καρδινάλιοι, με μέση ηλικία τα 70 χρόνια, θα συγκροτήσουν το Κονκλάβιο.
Bloomberg: Ο Μπέσεντ (ΥΠΟΙΚ) περιμένει να αποκλιμακωθεί η δασμολογική αντιπαράθεση με την Κίνα
Ο υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ, Σκοτ Μπέσεντ φέρεται να δήλωσε σε κλειστή εκδήλωση επενδυτών.