

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε ένα προσχέδιο νόμου που αποσκοπεί στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών από υπηρεσίες εταιρειών και στη μείωση του χρόνου αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή σε τρία λεπτά, δήλωσε σήμερα ο Ισπανός υπουργός Δικαιωμάτων Υποθέσεων Καταναλωτών Αλμπέρτο Γκαρσόν σε συνέντευξη Τύπου.
Το προσχέδιο νόμου δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ένα άτομο, και όχι από ένα chatbot (σ.σ. μια εφαρμογή λογισμικού που χρησιμοποιείται για τη διεξαγωγή μιας διαδικτυακής συνομιλίας μέσω κειμένου ή κειμένου σε ομιλία), και θα αναγκάσει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών, τόνισε ο υπουργός.
«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν», είπε ο Γκαρσόν.
Σχετικά Νέα
Ζελένσκι: Καλή και παραγωγική η συνάντηση με τον Ερντογάν – Νέα «καρφιά» για τη Ρωσία
«Καλή και παραγωγική» χαρακτήρισε τη συνάντησή του με τον Ταγίπ Ερντογάν ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι σε ανάρτησή του στο.
Λιβύη: Η Άγκυρα προετοιμάζει την απομάκρυνση Τούρκων υπηκόων από την Τρίπολη
Η Άγκυρα ετοιμάζεται σήμερα να απομακρύνει τους Τούρκους υπηκόους που ζουν στην Τρίπολη, την.
Τουρκία: Συνεχίζει τις στρατιωτικές επιχειρήσεις εναντίον του PKK
Ο τουρκικός στρατός θα συνεχίσει τις επιχειρήσεις του εναντίον του Εργατικού Κόμματος του Κουρδιστάν.
Η Τουρκία προετοιμάζει την απομάκρυνση υπηκόων της από την Τρίπολη της Λιβύης
Η Άγκυρα ετοιμάζεται σήμερα να απομακρύνει τους Τούρκους υπηκόους που ζουν στην Τρίπολη, την.