Την έναρξη λειτουργίας της νέας υπηρεσίας ΙΝΚΑ-Συμβουλευτική Υπερχρεωμένων Νοικοκυριών/ΙΝΚΑ-συν, ένα δίκτυο ενημέρωσης για το Ιδιωτικό Χρέος, που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ανακοίνωσε το ΙΝΚΑ- Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, «στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας της ομοσπονδίας να συνεισφέρει στα υπερχρεωμένα νοικοκυριά που πλήττονται δραματικά την τρέχουσα περίοδο με κίνδυνο απώλειας της κύριας κατοικίας τους, η υπηρεσία ΙΝΚΑ+ ευελπιστεί να προσφέρει ποιοτική εξατομικευμένη ενημέρωση και καθοδήγηση σε συνεργασία με επαγγελματίες με συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο που συμμετέχουν στη δράση».
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ-ΓΟΚΕ Γ. Λεχουρίτης: «Στόχος της υπηρεσίας ΙΝΚΑ+ είναι η μέγιστη συμβολή, ώστε ο κάθε υπερχρεωμένος καταναλωτής να εξετάσει τις επιλογές που του παρέχει ο νόμος, αλλά και η κάθε χρονική συγκυρία, για να διασώσει την περιουσία του ή να περιορίσει το πρόβλημά του κερδίζοντας χρόνο, ιδιαίτερα και σε περιφέρειες εκτός Αττικής όπου η πρόσβαση σε νομικές συμβουλές μπορεί να είναι δυσχερέστερη».
Συγκεκριμένα, από την 1η Σεπτεμβρίου 2022, οι καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα από μεγάλες οφειλές σε τράπεζες, ασφαλιστικούς οργανισμούς, δημόσιο, εταιρείες ενέργειας κλπ, μπορούν να απευθύνονται στο νέο τηλεφωνικό κέντρο υποστήριξης του ΙΝΚΑ+ και να λαμβάνουν πληροφόρηση και ενημέρωση σχετικά με τις δυνατότητες που τους παρέχονται από την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία για την αντιμετώπιση οφειλών ή την συνολική διαχείριση του χρέους τους, προγραμματίζοντας ραντεβού με δικηγόρους που συνεργάζονται με τα γραφεία των τοπικών οργανώσεων ΙΝΚΑ που λειτουργούν σε Αθήνα, Πειραιά, Αγρίνιο, Χανιά και Ρόδο. Για τις υπόλοιπες περιοχές υπάρχει δυνατότητα για προγραμματισμό ραντεβού τηλεφωνικώς ή μέσω τηλεδιάσκεψης.
Η υπηρεσία ΙΝΚΑ+ παρέχεται δωρεάν, μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 213 0 999 140 (αστική χρέωση) και λειτουργεί κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 10:00-14:00.
Επισημαίνεται ότι οι υπηρεσίες συμβουλευτικής μέσω του ΙΝΚΑ+ δεν περιλαμβάνουν νομική υποστήριξη ενώπιον δικαστηρίων ή άλλων αρχών, την οποία θα πρέπει να οργανώσει ο ενδιαφερόμενος σε συνεργασία με δικηγόρο της επιλογής του.
Η υπηρεσία ΙΝΚΑ+ χρηματοδοτείται ως δράση της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον τομέα της Προστασίας Καταναλωτών του Προγράμματος Ενιαίας Αγοράς, υπό τη διαχείριση του Εκτελεστικού Οργανισμού του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Καινοτομίας και των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (EISMEA).
Σχετικά Νέα
-
Επίδομα παιδιού: Την Παρασκευή 31 Μαΐου 2024 ανοίγει η πλατφόρμα του ΟΠΕΚΑ για τις αιτήσεις-Ερωτήσεις και απαντήσεις
Την Παρασκευή 31 Μαΐου 2024 θα ανοίξει η ηλεκτρονική πλατφόρμα Α21 – επίδομα παιδιού.
-
Αλλάζει “πρόσωπο” το Taxis: Ποιες αλλαγές έρχονται για τους φορολογούμενους και την Εφορία
Αλλάζει “πρόσωπο” το Taxis ύστερα από 27 χρόνια. Μάλιστα η ΑΑΔΕ προχωρά στην ενοποίηση.
-
Συνταξιοδοτικές παροχές του ΕΦΚΑ: Μέχρι τις αρχές Φθινοπώρου η παρουσίαση του υπουργείου Εργασίας για τις αλλαγές -Ποια επιδόματα αφορά
Το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης αναμένεται να παρουσιάσει τέλος καλοκαιριού ή αρχές Φθινοπώρου.
-
Πόθεν Έσχες: Μέχρι 1η Ιουλίου παρατείνεται η προθεσμία για την κατάθεσή του
Έως την 1η Ιουλίου έχουν προθεσμία οι υπόχρεοι δήλωσης πόθεν έσχες για την ηλεκτρονική.