

Ελαττώματα στον σχεδιασμό του συστήματος εντολών πτήσης του Boeing 737 Max διαδραμάτισαν ρόλο κλειδί στη συντριβή του αεροσκάφους της εταιρείας Lion Air ανοικτά της Ινδονησίας, που στις 28 Οκτωβρίου 2018 είχε στοιχίσει τη ζωή σε 189 ανθρώπους, δήλωσαν σήμερα οι Ινδονήσιοι ερευνητές.
“Ο σχεδιασμός και η πιστοποίηση του MCAS”, ενός αυτόματου συστήματος που εμποδίζει το αεροπλάνο να πραγματοποιήσει κάθετη πτώση, “δεν ήταν οι κατάλληλοι”, ανακοίνωσε η εθνική επιτροπή αρμόδια για την ασφάλεια των μεταφορών σε έκθεσή της που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα στην Τζακάρτα.
Μερικούς μήνες μετά τη συντριβή αυτή, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, ένα αεροπλάνο του ίδιου μοντέλου της εταιρείας Ethiopian, το οποίο εκτελούσε δρομολόγιο ανάμεσα στην Αντίς Αμπέμπα και το Ναϊρόμπι, συνετρίβη επίσης παρασέρνοντας στον θάνατο 157 ανθρώπους.
Όλα τα 737 MAX είναι έκτοτε καθηλωμένα στο έδαφος.
Σχετικά Νέα
Λιβύη: Σφοδρές συγκρούσεις ένοπλων ομάδων στην Τρίπολη – Έκκληση στους κατοίκους να παραμείνουν σπίτια τους
Σφοδρές συγκρούσεις ανάμεσα σε αντίπαλες ένοπλες ομάδες ξέσπασαν το βράδυ χθες Δευτέρα στη λιβυκή.
Τηλεφωνική επικοινωνία Λαβρόφ – Φιντάν για τις επικείμενες απευθείας συνομιλίες Ρωσίας – Ουκρανίας στην Κωνσταντινούπολη
Ο υπουργός Εξωτερικών της Ρωσίας, Σεργκέι Λαβρόφ και ο Τούρκος ομόλογός του Χακάν Φιντάν,.