H Marks & Spencer προχώρησε σε επενδύσεις στο κομμάτι της τεχνολογίας ψηφιακής προσαρμογής (fitting), με στόχο να περιορίσει τις επιστροφές ρούχων και να ενδυναμώσει τις πωλήσεις της.
Πιο συγκεκριμένα, όπως μεταδίδει το businessnews.gr, η M&S απέκτησε μερίδιο στην Texel, μια νεοφυή επιχείρηση που δημιουργεί ψηφιακά άβαταρ για τους καταναλωτές, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία 3D. Μέσω της τεχνολογίας αυτής, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα επιλογής των ρούχων που ταιριάζουν στο σωματότυπό τους και το μέγεθός τους.
Σχετικά Νέα
-
Ελλάκτωρ: Απέκτησε 24.514 μετοχές της Reds – 2,70 ευρώ ανά μετοχή
Σε νέα αγορά 24.514 μετοχών της Reds προχώρησε η Ελλάκτωρ, σύμφωνα με ανακοίνωσή της..
-
Διεθνείς αγορές: Το ακριβό δολάριο προκαλεί αναταράξεις σε εμπορεύματα, νομίσματα
«Όλα γίνονται για τον χαλκό», υπογράμμισε στο Reuters ένας διαχειριστής χαρτοφυλακίου της Tribeca Investment.
-
Ευρωαγορές: Τα εταιρικά αποτελέσματα έφεραν κέρδη – Σε υψηλό εννέα ετών οι τραπεζικές μετοχές
Ανοδικά έκλεισαν οι ευρωπαϊκές αγορές στο κλείσιμο της εβδομάδας, ανακτώντας δυναμική μετά τις δύο.
-
Καρέλιας: 86,8 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη το 2023 – Μέρισμα 12,4 ευρώ ανά μετοχή
Στα 86,84 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα καθαρά κέρδη του ομίλου Καρέλια το 2023, καταγράφοντας.