

H Marks & Spencer προχώρησε σε επενδύσεις στο κομμάτι της τεχνολογίας ψηφιακής προσαρμογής (fitting), με στόχο να περιορίσει τις επιστροφές ρούχων και να ενδυναμώσει τις πωλήσεις της.
Πιο συγκεκριμένα, όπως μεταδίδει το businessnews.gr, η M&S απέκτησε μερίδιο στην Texel, μια νεοφυή επιχείρηση που δημιουργεί ψηφιακά άβαταρ για τους καταναλωτές, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία 3D. Μέσω της τεχνολογίας αυτής, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα επιλογής των ρούχων που ταιριάζουν στο σωματότυπό τους και το μέγεθός τους.
Σχετικά Νέα
Κέρδη στη Wall Street παρά το sell off στα ομόλογα
Με άνοδο κινούνται την Πέμπτη οι δείκτες στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Οι επενδυτές.
ΕΤΑΔ: Ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον για πολυώροφο ακίνητο στον Βόλο
ΗΕταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) Α.Ε., θυγατρική του Υπερταμείου, ανακοινώνει την ολοκλήρωση του ηλεκτρονικού ανοικτού.
Bank of Cyprus: Από 23 Μαίου σε διαπραγμάτευση 317.817 νέες μετοχές στο ΧΑ
Η Bank of Cyprus ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι στις 23 Μαΐου 2025 αρχίζει.
Η Σωληνουργεία Κορίνθου ενισχύει την παρουσία της στην Ιταλία με τον αγωγό Adriatica
Η Cenergy Holdings ανακοινώνει ότι η Σωληνουργεία Κορίνθου, κλάδος σωλήνων χάλυβα, ανέλαβε σειρά συμβάσεων.