«Εμείς οι Γυναίκες»: Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα

Οι εταιρείες δεν χαρακτηρίζονται, επαινούνται ή καταβαραθρώνονται μόνον από την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρουν. Η ολιστική κουλτούρα τους, η «φιλοσοφία» που επιδεικνύουν στην τέλεση των επιχειρηματικών τους καθηκόντων και η εν γένει στάση τους απέναντι σε μείζονα κοινωνικά, ενίοτε και ηθικά ζητήματα, αποτελούν σημαίνoν κριτήριο, που αντικατοπτρίζεται εν τέλει στην ανταπόκριση των καταναλωτών.

Ενώπιον ενός σύγχρονου και συνάμα σημαντικού ζητήματος, όπως αυτό της ισότητας των φύλων και στον εργασιακό «στίβο»,  η Lidl Ελλάς διατυπώνει ακέραιη και αταλάντευτη θέση. Ακολουθώντας πιστά τη ρήση πως «τα λόγια πρέπει να ακολουθούνται από πράξεις», λαμβάνει συνεχώς πρωτοβουλίες που προωθούν την ισότητα των φύλων στο εργασιακό περιβάλλον και ενισχύουν τη θέση της γυναίκας, όπως άλλωστε της αρμόζει και της αξίζει.

Με τις δράσεις της η Lidl Ελλάς επιθυμεί να καταρρίψει τον «μύθο» πως η σύγχρονη γυναίκα δεν δύναται να ανταποκριθεί με την ίδια επιτυχία στις αυξημένες εργασιακές της απαιτήσεις και στον σπουδαίο ρόλο της μητέρας. Αυτό το στερεότυπο που συμπυκνώνει απαρχαιωμένες κοινωνικές αντιλήψεις και σεξιστικές «προκαταλήψεις», που έρχονται σε πλήρη αντιδιαστολή με τις μεγάλες ικανότητες των γυναικών,  η Lidl Ελλάς θέλει να το συντρίψει !

Επιθυμεί να καταδείξει με εμφατικό τρόπο και χρησιμοποιώντας τρανά παραδείγματα από τη σύγχρονη ελληνική κοινωνία, πως οι γυναίκες μπορούν να συνδυάσουν την καριέρα και την οικογένεια, με τρόπο αξιοθαύμαστο και άκρως αποτελεσματικό.H νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς «Εμείς οι Γυναίκες»,  που πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη ΗΟPEgenesis υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, «ρίχνει» το φως του προβολέα σε έξι γυναίκες οι οποίες δραστηριοποιούνται σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς και συνδυάζουν καριέρα, οικογένεια και κοινωνική παρουσία. Η κάθε γυναίκα αφηγείται μία ξεχωριστή ιστορία, όμως όλες μαζί δίνουν ένα μήνυμα: Μπορούμε Καριέρα και Οικογένεια μαζί!

Μέσω της καμπάνιας, η Lidl Ελλάς, επιδιώκει να στείλει ένα ηχηρό μήνυμα σ’ όλες τις γυναίκες και στα νέα παιδιά, ότι ο συνδυασμός καριέρας και οικογένειας είναι εφικτός, «χειροπιαστός» και διόλου αντιφατικός. Στόχος  της καμπάνιας, μέσα από τις αφηγήσεις των πρωταγωνιστριών, είναι να ξεδιαλυθούν οι φοβίες, οι ανασφάλειες που ευλόγως προκαλεί στις γυναίκες και στα νέα παιδιά, η διττή πρόκληση της καριέρας και της οικογένειας.  Να δοθούν επαρκείς απαντήσεις για το πώς μπορεί να επιτευχθεί ο συνδυασμός και κυρίως να περάσει το μήνυμα ότι η συμπόρευση καριέρας και οικογένειας, είναι τρόπος ζωής και μάλιστα ευτυχισμένης!

 


Όλες έχουν δικαίωμα να ακολουθήσουν αυτό τον δρόμο και να πετύχουν!

Η καμπάνια ξετυλίγεται στα επίσημα social media κανάλια της εταιρείας, ενώ θα ολοκληρωθεί με τη δημιουργία ενός ντοκιμαντέρ τον ερχόμενο Ιούνιο, μέσα από το οποίο θα έχουμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε την ένωση των έξι αυτών ιστοριών.

Με αυτή την καμπάνια υπογραμμίζεται η επιθυμία της Lidl Ελλάς να συμβάλει ενεργά στην προώθηση των γυναικών στην εργασία, την οποία η εταιρεία τοποθετεί τόσο στις εταιρικές της αρχές, όσο και στον κώδικα δεοντολογίας της.

Υπενθυμίζουμε πως η εταιρεία έχει υπογράψει τις Αρχές των Ηνωμένων Εθνών περί Ενδυνάμωσης των Γυναικών (WEPs), την παγκόσμια πρωτοβουλία για την προώθηση των γυναικών και την ισότητα των φύλων και έχει ήδη εφαρμόσει τη συντριπτική πλειονότητα των βασικών κατευθυντήριων γραμμών που καθορίζονται στα WEPs και συνεχίζει να τις αναπτύσσει ως προτεραιότητα στη στρατηγική της για τη βιωσιμότητα.

Επιπλέον αποτελεί 1 από τις μόλις 18 εταιρείες στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως κλάδου, που έχει λάβει την πιστοποίησημε το Σήμα Ισότητας SHARE, που αποτυπώνει την έμπρακτη προώθηση πρακτικών και πρωτοβουλιών εντός των επιχειρήσεων με στόχο την ισότητα των φύλων.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην εταιρική σελίδα της εταιρείας: https://corporate.lidl-hellas.gr/emeis-oi-gynaikes

Ακολουθούν τα 4 πρώτα βίντεο των πρωταγωνιστών:

 

Σμαράγδα Λιάτσικου

Η συμπόρευση καριέρας και οικογένειας δεν είναι κατόρθωμα, αλλά τρόπος ζωής.

H Σμαράγδα Λιάτσικου το 2019, στα 46 της χρόνια, πέρασε πρώτη με ρεκόρ μονάδων στην Ιατρική του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, γιατί πάντα είχε το όνειρο να γίνει γιατρός. Η ίδια δηλώνει «όταν κάτι το θέλεις πολύ το καταφέρνεις και το καταφέρνεις καλά».

Λένα Αρώνη

Πώς συνδυάζεται η καριέρα με την οικογένεια;

Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια Λένα Αρώνη  δηλώνει: «Ανήκω στην κατηγορία των γυναικών που στην αρχή φοβήθηκα να συνδυάσω την καριέρα με τη δημιουργία οικογένειας. Παρόλα αυτά το τόλμησα, γιατί θέλει τόλμη… Εμείς οι γυναίκες πρέπει να είμαστε σίγουρες και να μην φοβόμαστε…Είμαστε πολύ δυνατές, αποτελεσματικές, αναντικατάστατες».

Μαρία Κακαλή

Πόσο εύκολο είναι να συνδυάσεις την οικογένεια, τα παιδιά και την ενασχόληση με τα κοινά;

Η δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου, Μαρία Κακαλή μοιράζεται τη δική της ιστορία: «Ποτέ δεν πίστεψα ότι τα παιδιά είναι εμπόδιο. Ότι μπορούν να λειτουργήσουν ως φρένο στη δική μου εξέλιξη. Τα παιδιά με βοήθησαν να γίνω καλύτερος άνθρωπος, να θέσω προτεραιότητες, να δουλέψω τη σχέση μου με τον σύντροφό μου…Είμαι πολύ περήφανη που έχω δημιουργήσει αυτήν την οικογένεια και αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω, πάλι θα το τολμούσα»

Βασιλική Αδαμίδου

Μια μητέρα σε έναν επαγγελματικό ρόλο ευθύνης.

Η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς τα τελευταία 12 χρόνια κατέχει μία απαιτητική θέσηκαι έχει καταφέρει να συνδυάσει την καριέρα με την οικογένεια, μία απόφαση που όπως δηλώνει η ίδια ήταν απόλυτα συνειδητή και απαιτούσε σωστές προτεραιότητες στον σωστό χρόνο.

 

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα