

Αύξηση του βάρους των φορτίων /εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα καταγράφηκε πέρυσι σε σχέση με το 2021, σύμφωνα με την έρευνα οδικών εμπορευματικών μεταφορών της ΕΛΣΤΑΤ. Συγκεκριμένα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά ιδιωτικής χρήσεως ανήλθε σε 180.137,8 χιλιάδες τόνους σημειώνοντας αύξηση 10,1% σε σύγκριση με το 2021 που είχαν διακινηθεί 163.632,1 χιλιάδες τόνοι. Τα τονοχιλιόμετρα ανήλθαν σε 5.543.290,2 χιλ., σημειώνοντας αύξηση 1,8% σε σχέση με το 2021 που είχαν ανέλθει σε 5.543.207,4 χιλ.
Το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά δημόσιας χρήσης ανήλθε σε 109.992,7 χιλ. τόνους σημειώνοντας αύξηση 2,5% σε σύγκριση με το 2021 που είχαν διακινηθεί 107.360,0 χιλ. τόνοι. Τα τονοχιλιόμετρα ανήλθαν σε 15.647.852,4 χιλ. σημειώνοντας αύξηση 0,8% σε σχέση με το 2021 που είχαν ανέλθει σε 15.524.717,5 χιλ.
Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων) η μεγαλύτερη αύξηση 12,6% παρατηρείται στην κατηγορία “Στερεά χύμα (χωρίς μονάδα εμπορευμάτων)” και ακολουθεί η κατηγορία “Λοιπές κατηγορίες συσκευασίας” κατά 5,6%. Η μεγαλύτερη μείωση παρατηρείται στην κατηγορία “Κινητές, αυτοκινούμενες μονάδες” κατά 22,3% και ακολουθεί η κατηγορία “Εμπορευματοκιβώτια” κατά 11,5%.
Από την άποψη του βάρους των φορτωθέντων και εκφορτωθέντων αγαθών στις εθνικές μεταφορές, παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στην Αττική και ακολουθούν κατά φθίνουσα σειρά, η Κεντρική Μακεδονία και η Στερεά Ελλάδα. Σε ό,τι αφορά στο βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με οχήματα διεθνών μεταφορών παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις εμπορευμάτων πραγματοποιήθηκαν στην Κεντρική Μακεδονία και ακολουθεί η Αττική.
Από την άποψη του βάρους των φορτωθέντων και εκφορτωθέντων αγαθών στις εθνικές μεταφορές, παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στην Αττική και ακολουθούν κατά φθίνουσα σειρά, η Δυτική Μακεδονία και η Κεντρική Μακεδονία. Σε ό,τι αφορά στο βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με οχήματα διεθνών μεταφορών παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις εμπορευμάτων πραγματοποιήθηκαν στην Κεντρική Μακεδονία και ακολουθεί η Αττική.
Σχετικά Νέα
Ταμείο Ανάκαμψης: Με πόρους του γίνονται οι δωρεάν προληπτικές εξετάσεις σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας
Στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας εντάσσεται το έργο «Προληπτικές εξετάσεις σε απομακρυσμένες περιοχές και.
Επιδότηση στο ρεύμα για τις επιχειρήσεις: Βήμα-βήμα η διαδικασία υποβολής αίτησης
Τη διαδικασία υποβολής αίτησης επιδότησης για το αυξημένο κόστος ηλεκτρικής ενέργειας της περιόδου Δεκεμβρίου.
Κοινωνικός τουρισμός 2025-2026 για ελεύθερους επαγγελματίες συνταξιούχους: Μέχρι τι ώρα μπορείτε να υποβάλλετε αίτηση σήμερα
Έως σήμερα, Δευτέρα 12 Μαΐου στις 23:59 μπορούν οι ενδιαφερόμενοι δικαιούχοι και οι πάροχοι.
Με Fitch και Scope ολοκληρώνεται ο γύρος αξιολογήσεων της ελληνικής οικονομίας για το α’ εξάμηνο του 2025
Μετά τις τρεις διαδοχικές αναβαθμίσεις της Ελλάδας, από Moody’s – DBRS τον Μάρτιο και.