Πολλές όμορφες φωτογραφίες αναρτώνται καθημερινά στο κοινωνικό δίκτυο Instagram, εδώ και χρόνια. Από σήμερα όμως, οι χρήστες μπορούν και να κάνουν και αγορές μέσα από την εφαρμογή.
Σύμφωνα με το Bloomberg και όπως μεταδίδει το euro2day.gr, η εφαρμογή δοκιμάζει ένα νέο χαρακτηριστικό για αγορές, που ονομάζεται Checkout, στην οποία συμμετέχουν εταιρείες όπως η Nike και η πλατφόρμα Revolve.
«Με την πάροδο του χρόνου, αυτό θα μπορούσε να είναι σημαντικό κομμάτι της επιχείρησής μας», τόνισε ο Vishal Shah, στέλεχος του Instagram.
Μέσω του Checkout, οι χρήστες θα είναι σε θέση να κάνουν αγορές άμεσα μέσα στο Instagram και όχι να κατευθύνονται στην ιστοσελίδα της λιανικής επιχείρησης.
Σχετικά Νέα
-
ΣΙΔΜΑ: Πτώση 72,5% στα EBITDA το 2023
“Το 2023 ήταν ένα έτος που σημαδεύτηκε από σημαντικά γεγονότα σε παγκόσμια κλίμακα, τόσο.
-
Intracom Telecom: Μνημόνιο Συνεργασίας με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Η Intracom Telecom, διεθνής κατασκευαστής τεχνολογικών συστημάτων & λύσεων, και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
-
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Αναβολή της συνέλευσης ομολογιούχων λόγω έλλειψης απαρτίας
Σε αναβολή οδηγήθηκε η προγραμματισμένη για σήμερα Τρίτη συνέλευση των ομολογιούχων ομολογιακού δανείου της.
-
Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας: Στα €584 εκατ. ευρώ ο τζίρος το 2023
Τα οικονομικά μεγέθη στο Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, για το 2023, παρουσιάστηκαν στο.