Alpha Bank: Αύξηση 37% στις ψηφιακές πωλήσεις – Πάνω από το 80% των τραπεζικών υπηρεσιών έχει ψηφιοποιηθεί

Στη σημαντική πρόοδο που έχει καταγράψει η Alpha Bank στα ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες της, στο πλαίσιο της στρατηγικής της προτεραιοποίησης ανθρώπινου δυναμικού και ψηφιοποίησης, αναφέρθηκε ο CEO της τράπεζας, Βασίλειος Ψάλτης, κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων πρώτου τριμήνου.

Σημειώνεται ότι, τους τελευταίους 15 μήνες, η Alpha έχει εισάγει περισσότερα από 70 νέα ψηφιακά προϊόντα, κατακτώντας τον στόχο για ανάπτυξη των ψηφιακών πωλήσεων (+37%) σε τριμηνιαία βάση. Ιδιαίτερη απήχηση είχαν στους ιδιώτες πελάτες της τα καταναλωτικά προσωπικά δάνεια ύψους έως 5.000 ευρώ, με ποσοστό άνω του 70% των πωλήσεων να πραγματοποιείται μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα της Τράπεζας, ενισχύοντας τα έσοδα αλλά και το χαρτοφυλάκιό της.

Παράλληλα, προχωρά στην υλοποίηση 350 ψηφιακών journeys, τα οποία έχουν υλοποιηθεί με τα πιο σύγχρονα πρότυπα, ενώ συνεχίζει τον επανασχεδιασμό των βασικών ψηφιακών καναλιών της. Παράλληλα, πάνω από το 80% των καθημερινών τραπεζικών υπηρεσιών έχει ήδη ψηφιοποιηθεί, με στόχο να φτάσει το 90% μέχρι το τέλος του έτους και το 100% μέχρι το τέλος του 2025.

Όπως επισήμανε η διοίκηση κατά το call με τους αναλυτές εχθές, Πέμπτη, στρατηγικός στόχος της τράπεζας είναι να απελευθερώσει δυναμικότητα από τις συναλλαγές και να τη διαθέσει στους πελάτες της, παρέχοντας συμβουλές για επενδυτικά προϊόντα και διαχείριση της περιουσιακής τους βάσης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η Alpha Bank, το 97% των καθημερινών συναλλαγών των πελατών της πραγματοποιείται πλέον σε ψηφιακό περιβάλλον, αφού το μεγαλύτερο μερίδιο αυτών είναι ενεργοί στα ψηφιακά κανάλια της. Η εν λόγω ψηφιοποίηση έχει βοηθήσει σημαντικά στη μείωση του χρόνου που απαιτείται για την ολοκλήρωση διαδικασιών και αιτημάτων, καθώς υπάρχει η δυνατότητα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης με video sessions και ηλεκτρονικά ραντεβού.

Επιπλέον, εκτός από τα ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες, η Alpha Bank έχει επενδύσει σημαντικά στον εσωτερικό ψηφιακό μετασχηματισμό, προκειμένου να απλοποιήσει τις εσωτερικές της διαδικασίες και να εφαρμόσει ένα πιο ευέλικτο και αυτοματοποιημένο μοντέλο εργασίας αξιοποιώντας -μεταξύ άλλων- και την τεχνητή νοημοσύνη.

Όπως αναφέρει, μάλιστα, είναι η μόνη ελληνική τράπεζα που έχει κατασκευάσει 22 νέα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης (AI), εκ των οποίων τα 5 αφορούν σε τεχνολογία Natural Language Processing (NLP) και GenAI. Στο πλαίσιο αυτό, δύο εφαρμογές GenAI βρίσκονται σε πιλοτική εφαρμογή και αναμένεται να ενσωματωθούν κανονικά στα συστήματα της Τράπεζας το επόμενο διάστημα.

Καταργείται το χαρτί
Ένας από τους μεγάλους στόχους για το 2024 και το 2025 είναι η αυτοματοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών για δάνεια σε ιδιώτες και επιχειρήσεις. Ήδη πραγματοποιούνται βελτιώσεις σε επίπεδο στεγαστικών δανείων, ενώ εξετάζεται και η χορήγηση ψηφιακών δανείων σε ελεύθερους επαγγελματίες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Τέλος, βασικός πυλώνας της αυτοματοποίησης των εσωτερικών διαδικασιών της Alpha είναι και οι paperless διαδικασίες. Βασική επιδίωξη είναι να δοθεί η δυνατότητα στους ιδιώτες πελάτες να ανεβάζουν έγγραφα ψηφιακά, χωρίς να χρειάζεται να προσέρχονται στα καταστήματα.

Η πλήρης ψηφιοποίηση εγγράφων αναμένεται να δώσει τέλος στις άσκοπες καθυστερήσεις για την ικανοποίηση των αιτημάτων των πελατών ενώ αναμένεται να διευκολύνει σημαντικά και την εργασία των στελεχών, τα οποία θα μπορούν να βρίσκουν τα ψηφιακά έγγραφα χωρίς να χρειάζονται να ζητούν το ίδιο έγγραφο από τον πελάτη παραπάνω από μία φορά.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα