Unilever: Πτώση στις πωλήσεις β’ τριμήνου

Οι έντονες βροχοπτώσεις που σημειώθηκαν στην Ευρώπη το προηγούμενο διάστημα προκάλεσαν την επιβράδυνση της υποκείμενης αύξησης πωλήσεων, ανακοίνωσε η εταιρεία καταναλωτικών αγαθών Unilever Plc για το β’ τρίμηνο του έτους. Ωστόσο, διατήρησε ανέπαφους τους στόχους των πωλήσεων για το σύνολο του έτους.

Η εταιρεία, όπως μεταδίδει το newmoney.gr,  ανακοίνωσε ότι εξακολουθεί να περιμένει ότι η ετησια υποκείμενη αύξηση των πωλήσεων θα είναι στο χαμηλότερο επίπεδο του εύρους 3%-5% του στόχου και ότι το λειτουργικό περιθώριο θα ανέλθει σε 20% το 2020.

Η εταιρεία που μεταξύ άλλων γνωστότατων προϊόντων παράγει τα σαπούνια Dove και το παγωτό Ben & Jerry, ανακοίνωσε ότι οι υποκείμενες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,5% το β’ τρίμηνο, έναντι προσδοκιών των αναλυτών για αύξηση κατά 3,7%.

Οι υποκείμενες πωλήσεις στις αναδυόμενες αγορές αυξήθηκαν κατά 7,4% στο β’ τρίμηνο, ενώ μειώθηκαν κατά 1,6% στις ανεπτυγμένες αγορές. Σημειώνεται ότι οι αναδυόμενες αγορές συνεισφέρουν κατά 60% στις συνολικές πωλήσεις της Unilever.

Ο τζίρος μειώθηκε στα 13,7 δισ. ευρώ.

Ο υγρός καιρός στην Ευρώπη επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις παγωτών, τα οποία αποτελούν το 13% των συνολικών πωλήσεων της Unilever.

Σημειώνεται ότι οι βροχές που έπεσαν σε 12 ευρωπαϊκές πόλεις ήταν τρεις φορές περισσότερες από τον Απρίλιο και τον Μάιο του 2018, ενώ οι ώρες ηλιοφάνειας ήταν μειωμένες μεταξύ 9% και 25% το συγκεκριμένο δίμηνο, σύμφωνα με ανάλυση της Jefferies.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα