Η αγγλό-ολλανδική Unilever ανακοίνωσε ότι στο τρίτο τρίμηνο οι υποκείμενες πωλήσεις αυξήθηκαν 2,9%, επωφελούμενες από τους υψηλότερους όγκους και τιμές.
Η εταιρεία, στα brands της οποίας περιλαμβάνονται το Dove και το Magnum παγωτό, ανακοίνωσε ότι ο τζίρος διαμορφώθηκε στα 13,3 δισ. ευρώ στο γ΄ τρίμηνο, σε σχέση με τα 12,5 εκατ. δισ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Ο τζίρος για τις μονάδες ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας καθώς και φροντίδας σπιτιού, αυξήθηκε κατά 7% και 7,7% αντιστοίχως, ενώ η μονάδα τροφίμων και αναψυκτικών είδε αύξηση του τζίρου κατά 3,5%.
Το δ.σ. έχει ανακοινώσει τριμηνιαίο μέρισμα 35,76 πενών.
“Για τη χρήση, συνεχίζουμε να αναμένουμε αύξηση των υποκείμενων πωλήσεων κατά το κατώτερο μισό του εύρους 3%-5%, σε μια βελτίωση του λειτουργικού περιθωρίου που μας διατηρεί σε σωστή τροχιά για την επίτευξη των στόχων του 2020 και άλλο ένα έτος ισχυρών ταμειακών ροών”, τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος Alan Jope.
Σχετικά Νέα
-
Με κέρδη έκλεισαν οι ευρωαγορές
Με θετικά πρόσημα έκλεισαν οι ευρωαγορές την Πέμπτη, μετά από διακυμάνσεις καθ’ όλη τη.
-
Με ισχυρό rebound έκλεισε θετικά το χρηματιστήριο Αθηνών
Ο Γενικός Δείκτης κινήθηκε ανοδικά σε όλη τη διάρκεια της συνεδρίασης και ανέβασε στροφές.
-
Μεικτή εικόνα στη Wall Street
Με μεικτά πρόσημα κινούνται οι κυριότεροι χρηματιστηριακοί δείκτες της Wall Street την Πέμπτη, σε.
-
Υπόμνημα του Συνδέσμου Airbnb στο ΥΠΟΙΚ για το παράλογο χαράτσι της Εφορίας
Άδικη και πέρα από κάθε λογική χαρακτηρίζει ο Σύνδεσμος Εταιρειών Βραχυχρόνιας Μίσθωσης Ακινήτων (Stama).