

Η αγγλό-ολλανδική Unilever ανακοίνωσε ότι στο τρίτο τρίμηνο οι υποκείμενες πωλήσεις αυξήθηκαν 2,9%, επωφελούμενες από τους υψηλότερους όγκους και τιμές.
Η εταιρεία, στα brands της οποίας περιλαμβάνονται το Dove και το Magnum παγωτό, ανακοίνωσε ότι ο τζίρος διαμορφώθηκε στα 13,3 δισ. ευρώ στο γ΄ τρίμηνο, σε σχέση με τα 12,5 εκατ. δισ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Ο τζίρος για τις μονάδες ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας καθώς και φροντίδας σπιτιού, αυξήθηκε κατά 7% και 7,7% αντιστοίχως, ενώ η μονάδα τροφίμων και αναψυκτικών είδε αύξηση του τζίρου κατά 3,5%.
Το δ.σ. έχει ανακοινώσει τριμηνιαίο μέρισμα 35,76 πενών.
“Για τη χρήση, συνεχίζουμε να αναμένουμε αύξηση των υποκείμενων πωλήσεων κατά το κατώτερο μισό του εύρους 3%-5%, σε μια βελτίωση του λειτουργικού περιθωρίου που μας διατηρεί σε σωστή τροχιά για την επίτευξη των στόχων του 2020 και άλλο ένα έτος ισχυρών ταμειακών ροών”, τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος Alan Jope.
Σχετικά Νέα
Με θετικό πρόσημο οι ευρωαγορές για τέταρτη μέρα σερί
Σε θετικό έδαφος τερμάτισαν οι ευρωαγορές, στην πλειοψηφία τους, διατηρώντας το κλίμα αισιοδοξίας μετά.
Τσάνταλης: Μαζικό σφυρί για την ιστορική οινοποιία
Ένα μαζικό σφυρί εις βάρος της ιστορικής οινοποιίας Τσάνταλη αναρτήθηκε σήμερα στην πλατφόρμα των.
Χρηματιστήριο: Τρίτη ημέρα ανόδου με εναλλαγή πρωταγωνιστών
Χωρίς διάθεση να διορθώσει εμφανίστηκε η Λεωφόρος Αθηνών, που συνέχισε για τρίτη ημέρα υψηλότερα.
ΟΛΠ: Παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων στην ΕΘΕ
Η ΟΛΠ Α.Ε. παρουσίασε τα οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2024 στην Ένωση Θεσμικών.