

Η Choose Strategic Communications Partner, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου επικοινωνίας, σχεδίασε και υλοποίησε την καμπάνια για την ένταξη της Κοζάνης στις 100 κλιματικά ουδέτερες και έξυπνες πόλεις της Ε.Ε. έως το 2030. Στόχος της ολοκληρωμένης καμπάνιας επικοινωνίας, ευγενικός υποστηρικτής της οποίας ήταν η ΔΕΠΑ Εμπορίας, ήταν η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προβολή της υποψηφιότητας της Κοζάνης στην ευρωπαϊκή δράση.
Η αποστολή “EU Mission 2030” περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, εξατομικευμένες συμβουλές, δράσεις καινοτομίας και πιλοτικά έργα με απώτερο στόχο την κλιματική ουδετερότητα έως το 2030. Οι δράσεις έρευνας και καινοτομίας αφορούν την καθαρή κινητικότητα, την ενεργειακή απόδοση, τον πράσινο πολεοδομικό σχεδιασμό και κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα, ενώ προβλέπεται η δυνατότητα ανάπτυξης κοινών πρωτοβουλιών και συνεργειών και με άλλα προγράμματα της Ε.Ε.
Κορυφαία στιγμή της καμπάνιας αποτελεί η προβολή του βίντεο «Κοζάνη, Mission 2030», που ακολουθεί την ανακοίνωση της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την ένταξη της Κοζάνης στις 100 κλιματικά ουδέτερες και έξυπνες πόλεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης έως το 2030. Η ιστορία ξεκινά με ένα 10χρόνο αγόρι, στον εσωτερικό χώρο του σπιτιού του στην Κοζάνη, όπου παρακολουθεί video με ένα κοριτσάκι που μιλάει για τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στην καθημερινότητά του σε μια πόλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπου ζει με την οικογένειά του. Ο μικρός πρωταγωνιστής αποφασίζει να επικοινωνήσει με το κοριτσάκι μέσω βίντεο, με σκοπό να της δώσει ελπίδα, εξιστορώντας της σκηνές από την ενεργειακή μετάβαση της Κοζάνης σε καθαρές μορφές ενέργειας. Το μικρό αγόρι αφηγείται εικόνες από το μέλλον μιας πόλης κλιματικά ουδέτερης και έξυπνης που διαθέτει βιοκλιματικά σχολεία, σταθμούς φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, Βιοκλιματικό Πάρκο (Φωτοβολταϊκό Πάρκο) και χρησιμοποιεί για τις ανάγκες της ενέργεια από τον λευκό δράκο (White Dragon), δηλαδή «πράσινη» ενέργεια από υδρογόνο. Η ιστορία ολοκληρώνεται με το μικρό αγόρι να μιλάει με περηφάνεια για την πόλη του, την Κοζάνη, που μέχρι να μεγαλώσει θα είναι στις 100 πιο έξυπνες και κλιματικά ουδέτερες πόλεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προσκαλώντας το μικρό κορίτσι να σπουδάσουν μαζί στο Πανεπιστήμιο της Δυτικής Μακεδονίας.
Ο Γιάννης Δέτσης, CEO της Choose Strategic Communications Partner ανέφερε ότι: «Η ομάδα της Choose συγχαίρει τον Δήμο Κοζάνης για την ένταξή του στις 100 κλιματικά ουδέτερες και έξυπνες πόλεις της Ε.Ε. έως το 2030. Η ενεργειακή μετάβαση σε μια οικονομία με χαμηλές εκπομπές άνθρακα, συνιστά μία κορυφαία πρόκληση και μάς αφορά όλους. Είναι τιμή μας που ο Δήμος Κοζάνης, μάς εμπιστεύθηκε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της καμπάνιας για την υποψηφιότητα της Κοζάνης στην ευρωπαϊκή δράση. Μάς δίνει μεγάλη ικανοποίηση, η συμμετοχή μας σε μία συλλογική προσπάθεια που, πλέον, αποτελεί ζωντανό κομμάτι της ιστορίας της Κοζάνης, μιας πόλης – πρότυπο σε περιφερειακό, εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο».
Εδώ μπορείτε να παρακολουθήσετε το βίντεο της καμπάνιας «Κοζάνη, Mission 2030».
Σχετικά Νέα
Ημέρα της Γης: Η ΔΕΗ επενδύει στην καθαρή ενέργεια για βιώσιμη ανάπτυξη
Ο Όμιλος ΔΕΗ, παραμένοντας πιστός στις περιβαλλοντικές του δεσμεύσεις για μείωση του ανθρακικού του.
Ποια είναι τα τέσσερα ορυκτά που καθορίζουν την κούρσα για την καθαρή ενέργεια
Στη δεκαετία που πέρασε από τη Συμφωνία του Παρισιού, τα παγκόσμια ενεργειακά συστήματα γνώρισαν.
Ο Όμιλος Motor Oil στέκεται δίπλα στην Τρίτη Ηλικία, με δωρεάν ξεναγήσεις και εργαστήρια στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
O Όμιλος Motor Oil, στο πλαίσιο της διαχρονικής του δέσμευσης για την υποστήριξη της.
Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Στηρίζει το Οικουμενικό Πατριαρχείο και τους Έλληνες Ίμβρου και Τενέδου
Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών, στο πλαίσιο του πολυδιάστατου κοινωνικού έργου προσφοράς και αλληλεγγύης που.