Το πρώτο διαφημιστικό σποτ για τις εθνικές εκλογές με το σλόγκαν “Ενωμένοι μπορούμε” ανέβασε στο youtube η Νέα Δημοκρατία, η οποία σχεδιάζει σε αυτή την προεκλογική περίοδο μία εκστρατεία “αμερικανικού τύπου” χωρίς ανοιχτές συγκεντρώσεις, αλλά με θεματικές εκδηλώσεις διαλόγου με πολίτες και με έμφαση στα social media.
Στόχος είναι βεβαίως να φτάσει το μήνυμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης σε νεότερες ηλικίες και σε ομάδες του πληθυσμού λιγότερο κομματικοποιημένες ή πολιτικοποιημένες έως και απολιτίκ, ενώ προφανώς αποφεύγεται η κομματική πόλωση στον άξονα αριστερά- δεξιά, που θα μπορούσε να οδηγήσει σε επανασυσπείρωση του ΣΥΡΙΖΑ και ταυτόχρονα έμφαση δίνεται στο θετικό μήνυμα και σε συγκεκριμένα στοιχεία του γαλάζιου προγράμματος.