Το πρώτο διαφημιστικό σποτ για τις εθνικές εκλογές με το σλόγκαν “Ενωμένοι μπορούμε” ανέβασε στο youtube η Νέα Δημοκρατία, η οποία σχεδιάζει σε αυτή την προεκλογική περίοδο μία εκστρατεία “αμερικανικού τύπου” χωρίς ανοιχτές συγκεντρώσεις, αλλά με θεματικές εκδηλώσεις διαλόγου με πολίτες και με έμφαση στα social media.
Στόχος είναι βεβαίως να φτάσει το μήνυμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης σε νεότερες ηλικίες και σε ομάδες του πληθυσμού λιγότερο κομματικοποιημένες ή πολιτικοποιημένες έως και απολιτίκ, ενώ προφανώς αποφεύγεται η κομματική πόλωση στον άξονα αριστερά- δεξιά, που θα μπορούσε να οδηγήσει σε επανασυσπείρωση του ΣΥΡΙΖΑ και ταυτόχρονα έμφαση δίνεται στο θετικό μήνυμα και σε συγκεκριμένα στοιχεία του γαλάζιου προγράμματος.
Σχετικά Νέα
-
Εξώδικο Ανδρουλάκη σε Καμμένο για υπαινιγμούς στα social media λίγο πριν τις ευρωεκλογές
Εξώδικο στον Πάνο Καμμένο έστειλε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης για τους υπαινιγμούς.
-
Στ. Κασσελάκης: Πιο ακριβό το λάδι σε Ελλάδα από Βέλγιο και Γερμανία – «Θα γράψει νέα επιστολή ο Κυριάκος»
Την επιστολή που έστειλε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην Πρόεδρο της Επιτροπής, Ούρσουλα Φον Ντερ.
-
Βουλή: Αντιπαράθεση Γεωργιάδη-Κωνσταντοπούλου για την παρουσία των αρχηγών στα κοινωνικά δίκτυα
Την ώρα που η κοινωνία στενάζει και οι πολίτες σκέφτονται πώς θα βγάλουν το.
-
Π. Μαρινάκης: Σεβόμαστε τη Συμφωνία των Πρεσπών, αλλά δεν πρόκειται να είμαστε περισσότερο επισπεύδοντες απ’ ότι η άλλη πλευρά
Μήνυμα στην ηγεσία των Σκοπίων να επιδείξει τη δέουσα σοβαρότητα ως προς τη συμμόρφωση.