

Το νομοσχέδιο για την αναβάθμιση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων, παρουσίασε σήμερα (22/5) ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Kωνσταντίνος Κυρανάκης στα μέλη της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας
Η παρουσίαση έγινε στο πλαίσιο των ενημερωτικών συναντήσεων που οργανώνονται με πρωτοβουλία του γενικού γραμματέα της Κ.Ο της ΝΔ Απόστολου Βεσυρόπουλου και του διευθυντή της ΚΟ της ΝΔ κ. Πέτρου Τζανετάκου. Ο κ. Κυρανάκης ενημέρωσε τους βουλευτές για τις διατάξεις του νομοσχεδίου και απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις σχετικά με το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής του.
Υπενθυμίζεται, ότι ο κυβερνητικός σχεδιασμός στηρίζεται στο μοντέλο που υιοθετήθηκε για την εξυγίανση και τον εκσυγχρονισμό της ΔΕΗΔΕΗ +0,68%. Θα προβλέπεται η συγχώνευση ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και ΓΑΙΟΣΕ στην νεοσύστατη εταιρεία «Σιδηρόδρομοι Ελλάδος», ενώ θα υπάρχει ξένος στρατηγικός επενδυτής με διακρατική συμφωνία για την υποστήριξη και τη συντήρηση των δικτύων.
Επίσης, θα υπάρξει ενίσχυση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), καθώς και ψηφιακή καταγραφή ενεργειών και παραβάσεων, με τον κ. Κυρανάκη να διαψεύδει δημοσιεύματα περί κατάργησης των δύο μηχανοδηγών, αλλά αντίθετα να γνωστοποιεί πως θα προστεθεί και μία κάμερα μέσα στην καμπίνα για λόγους ασφαλείας και διαφάνειας.
Παράλληλα, θα τεθεί και επισήμως σε λειτουργία το σύστημα αυτόματης προστασίας συρμών ETCS. Το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο πλήρους λειτουργίας του ευρωπαϊκού συστήματος ελέγχου αμαξοστοιχιών στη γραμμή Οινόη – Τιθορέα έγινε με επιτυχία και αφορούσε περιπτώσεις υπέρβασης ορίου ταχύτητας και παραβίασης κόκκινου σηματοδότη.
Μέχρι και με απόλυση
Προβλέπεται εξάλλου η δημιουργία ενός σύγχρονου κέντρου εκπαίδευσης με προσομοιωτές για σταθμάρχες και μηχανοδηγούς, όπως επίσης και αξιολόγηση του ανθρώπινου δυναμικού. Προσλήψεις θα γίνονται πιο γρήγορα σε σχέση με το υπόλοιπο δημόσιο, οι καλοί υπάλληλοι θα δικαιούνται bonus και οι κακοί, που θα κάνουν επανειλημμένα λάθη, θα κινδυνεύουν μέχρι και με απόλυση.
Δεν αποκλείεται δε το επόμενο χρονικό διάστημα να υπάρξουν αλλαγές στους επικεφαλής των φορέων που συνδέονται έμμεσα ή άμεσα με τους σιδηροδρόμους.
Σε επίσκεψή του στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο Κυριάκος Μητσοτάκης χαρακτήρισε «κατεπείγουσα την ανάγκη αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου, με υλοποίηση έργων υποδομών και με καινούριο τροχαίο υλικό». Έθεσε μάλιστα ως απώτατο χρονικό όριο ολοκλήρωσης των έργων, τουλάχιστον στην κεντρική σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, το 2027. Επιπρόσθετα, ανακοίνωσε ότι θα εφαρμοστούν «διαδικασίες μέγιστης δυνατής ευελιξίας, στο όριο του ευρωπαϊκού νομοθετικού πλαισίου».
Σχετικά Νέα
Ν. Ανδρουλάκης για ανάπλαση ΔΕΘ: Μητροπολιτικό πάρκο, ανοιχτό στους πολίτες και όχι λογική real estate
Στην ανάπλαση της ΔΕΘ αναφέρθηκε ο Νίκος Ανδρουλάκης, τονίζοντας, μεταξύ άλλων, ότι “πρέπει να.
Κ. Σκρέκας για ΟΠΕΚΕΠΕ: Πρέπει να διερευνηθούν οι πάντες και τα πάντα – Πλήρης ενεργοποίηση ΝΔ για τις εθνικές εκλογές
Την πλήρη ενεργοποίηση της Νέας Δημοκρατίας ενόψει των εθνικών εκλογών, αλλά και την αποφασιστικότητα.
ΣΥΡΙΖΑ: Πώς θα γίνουν οι εκλογές της Κεντρικής Επιτροπής
Διευκρινίσεις και οδηγίες για την διεξαγωγή των εσωκομματικών εκλογών για την ανάδειξη της νέας.
ΥΠΕΝ: Η προστασία των δασών να μην γίνεται πεδίο μικροπολιτικής εκμετάλλευσης
Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας οφείλει να απαντά με στοιχεία και να διαφυλάσσει το.