Το Instagram εισήγαγε ένα νέο εργαλείο, το οποίο θα επιτρέπει στις αναρτήσεις των influencers να μετατρέπονται σε διαφημίσεις.
Με τον τρόπο αυτό θα φτάνουν σε μεγαλύτερο κοινό, καθώς μέχρι πρόσφατα οι εταιρείες που πλήρωναν τους influencers για να αναρτούν βίντεο ή εικόνες στο λογαριασμό τους στο Instagram είχαν πρόσβαση μόνο στους followers τους.
Τώρα, τα ποστ που θα «ανεβαίνουν» από όσους χρησιμοποιούν το εργαλείο «paid partnership», σύμφωνα με το businessnews.gr, θα μπορούν μέσω μιας συγκεκριμένης λειτουργίας να εμφανίζονται στα feeds και στα stories ενός πολύ μεγαλύτερου αριθμού χρηστών της πλατφόρμας, ακόμα και αν δεν ακολουθούν των συγκεκριμένο λογαριασμό.
Όπως επισημαίνει το Instagram, οι «branded content ads» ήταν μια από τις βασικές επιθυμίες που είχαν οι διαφημιζόμενοί του. Στο νέο αυτό εργαλείο θα έχουν πρόσβαση από σήμερα το 50% των επιχειρήσεων και θα καλύψει το 100% από τις 17 Ιουνίου.
Παρά το γεγονός ότι το Instagram υποστηρίζει πως το 68% των χρηστών του στη Μεγάλη Βρετανία ανοίγουν την εφαρμογή για να παρακολουθούν τους influencers, μια έρευνα της UM υπογραμμίζει ότι μόλις το 4% των 56.000 ατόμων που συμμετείχαν σ’ αυτήν εμπιστεύονται τις πληροφορίες που αναρτούν οι influencers.
Σχετικά Νέα
-
Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Υπογραφή Mνημονίου στρατηγικής συνεργασίας με τη Lamda Development για τη δημιουργία πρότυπου υπερσύγχρονου Healthcare Park στο Ελληνικό
ΟΌμιλος Ιατρικού Αθηνών ως επικεφαλής της ελληνικής κοινοπραξίας (Όμιλος Ιατρικού Αθηνών 70%, Βιοϊατρική 30%).
-
Ανεβαίνει το βαρόμετρο φόβου VIX – Σε αποσύνθεση το ράλι στη Wall Street;
Το ένδοξο ράλι του 2024 στη Wall Street δείχνει να πλησιάζει σε επικίνδυνη στροφή.
-
Με κέρδη έκλεισε ο χρυσός με φόντο το ΑΕΠ των ΗΠΑ
Ανοδικά κινήθηκε η τιμή του χρυσού την Πέμπτη, καθώς οι αποδόσεις των αμερικανικών ομολόγων.
-
Με αρνητικά πρόσημα έκλεισαν οι ευρωαγορές
Οι ευρωπαϊκοί χρηματιστηριακοί δείκτες κινήθηκαν ως επί το πλείστον με απώλειες την Πέμπτη, επηρεασμένοι.