Τηλεργασία: Ένας στους 10 εργαζόμενους εργάζεται από το σπίτι γυμνός και το απολαμβάνει

Η πανδημία έφερε και ορισμένες θετικές συνήθειες στην καθημερινότητα μας. Μειώθηκε η ατμοσφαιρική ρύπανση στην πόλη, ψηφιοποιήθηκε το κράτος και εφαρμόστηκε σε μεγάλο βαθμό η τηλεργασία. Η οποία έφερε μαζί της και ορισμένες κρυφές απολαύσεις.

Οι άνθρωποι που εργάζoνται από το σπίτι θα ήθελαν να τις διατηρήσουν στο μέλλον, σύμφωνα με μια νέα παγκόσμια έρευνα της Kaspersky, η οποία μελέτησε τις συμπεριφορές 8.000 εργαζομένων σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Μιλώντας για τις ευκαιρίες που ανοίχθηκαν δουλεύοντας από το σπίτι, 1 στους 10 ερωτηθέντες (11%) δήλωσε ότι του άρεσε να εργάζεται γυμνός.

Άλλες καινοτομίες που προτιμούν οι εργαζόμενοι περιλαμβάνουν την απόλαυση ευκαιριών για σύντομο ύπνο (36%), το binge-watching σειρών στο Netflix (23%) και την εργασία έξω στον κήπο ή σε μπαλκόνι (27%).

Καθώς το περιβάλλον εργασίας μας κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας πανδημίας μετατοπίστηκε από τα ασφαλή γραφεία σε τραπέζια κουζίνας, συναντήσαμε πολλές δυσκολίες εξισορρόπησης της εργασίας και της ιδιωτικής ζωής.

Σύμφωνα με το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, οι εργαζόμενοι σε καθεστώς τηλεργασίας φέτος αντιμετώπισαν προκλήσεις ψυχικής υγείας και ευεξίας, όπως πιέσεις φροντίδας παιδιών και ψηφιακής συνδεσιμότητας.

Παρ ‘όλα αυτά, κάποιοι υπάλληλοι γραφείου που υιοθέτησαν την τηλεργασία απολάμβαναν αυτήν την εμπειρία και ανακάλυψαν κάποιες ένοχες απολαύσεις που θέλουν τώρα να διατηρήσουν.

Εκτός από το να δουλεύουν γυμνοί, το οποίο απέχει πολύ από το mainstream, η πλειονότητα των ερωτηθέντων ωφελήθηκε απλά από την εργασία με άνετα ρούχα: το 48% συνήθισε αυτόν τον τρόπο ζωής και θα ήθελε να τον κάνει κανόνα στο μέλλον.

Το γεγονός ότι αποχαιρέτισαν τις μεγάλες μετακινήσεις έκανε επίσης τους εργαζομένους πιο ευτυχισμένους καθώς μπορούσαν να ξυπνήσουν πέντε λεπτά πριν ξεκινήσει η δουλειά, ενώ πολλοί απολάμβαναν επίσης έναν υπνάκο κατά τη διάρκεια της ημέρας (36%).

Άλλες απολαύσεις που προτιμούν οι υπάλληλοι περιλαμβάνουν περισσότερο χρόνο για βιντεοπαιχνίδια (18%), γεύματα σε πακέτο (16%) και …λιγότερο ντους (8%).

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα