

Το κουβάρι της φονικής έκρηξης κοντά σε τράπεζα της Θεσσαλονίκης ξετυλίγουν οι αρχές, με την αστυνομία να αναζητά τον άνδρα που μίσθωσε το διαμέρισμα στα Λαδάδικα, καθώς και τον κατασκευαστή του φονικού μηχανισμού που έσκασε στα χέρια της 38χρονης γυναίκας.
Η κάμερα του ΕΡΤNews, κατέγραψε το σακβουαγιάζ, που μετέφερε τον εκρηκτικό μηχανισμό η 38χρονη γυναίκα. Πυροτεχνουργός της αστυνομίας το εντόπισε ακριβώς δίπλα από το σημείο της έκρηξης.
Οι ερευνητές της αστυνομίας αναλύοντας το οπτικό υλικό από κάμερες ασφαλείας, είδαν το θύμα να κρατάει στα χέρια του, το μαύρο σακβουαγιάζ.
Το αφήνει στα σκαλοπάτια στην οδό Πλάτωνος, ανάβει το φιτίλι, φεύγει και επιστρέφει μετά από περίπου δέκα λεπτά. Παίρνει μια σακούλα, μέσα από το σακβουαγιάζ, που ήταν τοποθετημένος ο εκρηκτικός μηχανισμός, και τότε αυτός έσκασε στα χέρια της.
Οι πρώτες εκτιμήσεις των πυροτεχνουργών είναι πως ο κατασκευαστής δεν υπολόγισε σωστά το μήκος του φιτιλιού, και αυτό ήρθε νωρίτερα σε επαφή με την εκρηκτική ύλη, από το χρόνο που είχε υπολογίσει, με αποτέλεσμα σημειωθεί νωρίτερα η έκρηξη και να χάσει τη ζωή της η 38χρονη γυναίκα.
Το σημείωμα που οδήγησε στα λαδάδικα
Ένα χαρτί από σημειωματάριο ημερολογίου γραφείου, που έγραφε την διεύθυνση του ισόγειου διαμερίσματος, και βρέθηκε στη τσάντα πλάτης της 38χρονης γυναίκας, βοήθησε ουσιαστικά τους αστυνομικούς να εντοπίσουν πολύ γρήγορα το σπίτι βραχυχρόνιας μίσθωσης, στα Λαδάδικα.
Στην ίδια τσάντα οι αστυνομικοί εντόπισαν και τα κλειδιά του διαμερίσματος, με τα οποία άνοιξαν είσοδο και μπήκαν στο εσωτερικό του, όπου βρήκαν εκρηκτικές ύλες, βραδύκαυστο φιτίλι και πυροκροτητές.
Επίσης στην τσάντα της, βρήκαν άθικτο και το κινητό της τηλέφωνο, το οποίο αναμένεται να βοηθήσει σημαντικά την αστυνομία, να εντοπίσει τα άτομα που οργάνωσαν την επίθεση αυτή που είχε ως στόχο -όπως εκτιμούν οι αναλυτές, του Οργανωμένου εγκλήματος- τα μηχανήματα αυτόματης ανάληψης της τράπεζας, με σκοπό τα χρήματα που είχαν μέσα οι κασετίνες.
Οι αστυνομικοί παρακολούθησαν και όλη την διαδρομή της, περιμετρικά της περιοχής που βρισκόταν η τράπεζα στην συμβολή των οδών Αγίου Δημητρίου και Πλάτωνος και διαπίστωσαν πως προσέγγισε την τράπεζα πεζή, με ακάλυπτα χαρακτηριστικά και μόνη. Πέρασε μπροστά από τα ΑΤΜ και λίγα λεπτά πριν τις 05:30 τα ξημερώματα, τοποθέτησε δίπλα από τα σκαλιά της τράπεζας τον εκρηκτικό μηχανισμό αποτελούμενο από περίπου ένα κιλό υψηλή εκρηκτική ύλη και βραδύκαυστο φιτίλι.
Ο 36χρονος που μίσθωσε τον χώρο αναζητείται από τις Αρχές, ενώ φέρεται να έχει μισθώσει ξανά έναντι κάποιας αμοιβής για λογαριασμό τρίτων, διαμερίσματα βραχυχρόνιας μίσθωσης και μέσω αυτού επίσης πιστεύουν οι αστυνομικοί ότι θα μπορέσουν να φτάσουν στο άτομο που κατασκεύασε την βόμβα και στους υπόλοιπους εμπλεκόμενους.
Η 38χρονη ήταν σεσημασμένη για ληστείες, κλοπές, τοκογλυφία και είχε κατηγορηθεί ακόμη και για μαστροπεία, ενώ είχε συλληφθεί παλιότερα ως συνεργός γνωστού ληστή-αντιεξουσιαστή που ήταν σύντροφός της. Φαίνεται πως το τελευταίο διάστημα είχε μεγάλη ανάγκη για γρήγορη πρόσβαση σε χρήματα, χωρίς να μπορούν να εξαιρεθούν εντελώς και άλλες πιθανότητες.
Οι Αρχές από τα στοιχεία που έχουν στη διάθεσή τους έως τώρα τουλάχιστον, δεν θεωρούν ότι έχουν να κάνουν με μία αποτυχημένη τρομοκρατική ενέργεια, αλλά το πιθανότερο για μία πράξη του κοινού ποινικού δικαίου, που ωστόσο για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους, εξελίχθηκε με αυτό τον τρόπο.
πηγή: ertnews.gr
Σχετικά Νέα
Ίλιον: Τρεις συλλήψεις για βανδαλισμό σε σχολείο – Είχαν μαζί τους αεροβόλο και αμπούλες αέρος
Συνελήφθησαν, στο πλαίσιο του αυτοφώρου, το μεσημέρι της περασμένης Κυριακής, από αστυνομικούς της Άμεσης.
Ξάνθη: Συνελήφθησαν ανήλικοι με μαχαίρια
Δύο ανήλικους ημεδαπούς συνέλαβαν αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ξάνθης, με την.
ΕΥΑΘ: Στις «έξυπνες» μετρήσεις νερού περνά πλέον η Θεσσαλονίκη
Τη μετεξέλιξη του στόλου των υδρομέτρων της Θεσσαλονίκης σε ψηφιακό σηματοδοτεί η σημερινή υπογραφή.
Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία: Θα φοιτήσουν 1.166 μαθητές – Πού και πώς θα λειτουργήσουν
Ολοκληρώθηκαν οι γραπτές εξετάσεις για την εισαγωγή μαθητών και μαθητριών στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία.