Θεσσαλονίκη- Νέο συγκοινωνιακό τοπίο: Το μετρό, ο δημόσιος χώρος και η “πρόκληση” για τα ταξί

“Πιο σύντομες θα είναι πλέον οι μετακινήσεις, με τη λειτουργία του μετρό στη Θεσσαλονίκη, οι επαγγελματίες οδηγοί δεν πρέπει να το φοβούνται”, τόνισε ο κ. Γιάννης ΠολίτηςΑναπληρωτής καθηγητής τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ.

“Το μετρό είναι ένα ορόσημο για τους πολίτες, τους επισκέπτες, τους επαγγελματίες και τους φοιτητές, ένα ορόσημο για τη λειτουργία και την κοινωνία της πόλης, αλλάζοντας την ανθρωπογεωγραφία της”, επισήμανε ο κ. Πολίτης, προσθέτοντας, ωστόσο, ότι “δεν αρκεί μόνο το μετρό, χρειάζονται και υποστηρικτικές δράσεις διαχείρισης του δημόσιου χώρου στην πόλη”.

“Υπάρχουν τρία στοιχήματα για την πόλη, ο δημόσιος χώρος, οι επεκτάσεις που πρέπει να συνεχίσουν αταλάντευτα, όπως αυτή που έγινε στην Καλαμαριά, καθώς και η αντιμετώπιση των προβλημάτων που θα προκύψουν από τη λειτουργία του μετρό, όπως η υπερσυγκέντρωση κόσμου που αναμένεται τις τρεις πρώτες εβδομάδες γι’ αυτό και οι όποιες εκτιμήσεις πρέπει να γίνουν σε επόμενο χρόνο”, ανέφερε χαρακτηριστικά.

" " " "

Σε ό,τι αφορά το κυκλοφοριακό δίκτυο της Θεσσαλονίκης, αυτό, λειτουργεί, όπως είπε ο κ. Πολίτης, “σε συνθήκες οριακής κατάρρευσης, δηλαδή, εάν συμβεί το παραμικρό γεγονός το σύστημα καταρρέει”.

“Το μετρό είναι πρόκληση για εμάς, μπαίνει ένα ακόμη μεταφορικό μέσο στην πόλη, έχουμε ένα μότο θέλουμε να κυκλοφορεί ο κόσμος, να κατεβαίνει στο κέντρο και έτσι θα χρησιμοποιεί και το ταξί”, ανέφερε ο κ. Γιώργος Γάκος, Γραμματέας Σωματείου Ιδιοκτητών ταξί «Ο ΕΡΜΗΣ».

Όπως είπε, οι οδηγοί ταξί τηρούν θετική στάση απέναντι στο μετρό και έχουν ζητήσει ήδη πιάτσες κοντά σε όλους τους κεντρικούς σταθμούς, εκτιμά ότι θα συντομεύσουν οι διαδρομές, ωστόσο, όπως είπε, όλα θα κριθούν στην πράξη.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα