Νέα υπηρεσία εξυπηρέτησης για άτομα με προβλήματα ακοής (κωφούς και βαρήκοους) ανακοίνωσε η ΔΕΗ, αναγνωρίζοντας όπως αναφέρει ότι η προσβασιμότητα στις υπηρεσίες της χωρίς αποκλεισμούς αποτελεί κοινωνική και ηθική υποχρέωσή της.
Από την Παρασκευή 1 Ιουλίου 2022 μέσω της νέας υπηρεσίας Εξυπηρέτησης «Service for all», το καταναλωτικό κοινό με προβλήματα ακοής μπορεί αυτόνομα, εύκολα και με ασφάλεια να προσεγγίσει και να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της ΔΕΗ. Η νέα υπηρεσία Εξυπηρέτησης της ΔΕΗ «Service for all» έχει την υποστήριξη της Ομοσπονδίας Κωφών Ελλάδος (ΟΜΚΕ).
- Η επιλογή του ραντεβού πραγματοποιείται με απλά βήματα μέσω της εφαρμογής https://serviceforall.dei.gr όπου ο πελάτης λαμβάνει επιβεβαιωτικό sms και e-mail με τα στοιχεία εισόδου,
- Κατά το προγραμματισμένο ραντεβού ο πελάτης συμμετέχει σε βιντεοκλήση, παρουσία διερμηνέα που χρησιμοποιεί την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και εξυπηρετείται από εξειδικευμένο εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης πελατών,
- Μέσω της εφαρμογής παρέχεται η δυνατότητα αποστολής εγγράφων και μηνυμάτων μέσω chat,
- Στο τέλος της επικοινωνίας ο πελάτης λαμβάνει sms προκειμένου να απαντήσει σε Έρευνα Ικανοποίησης σε 3 σύντομες ερωτήσεις.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9:00 έως και τις 21:00.
Ο Γενικός Διευθυντής Διαχείρισης Πελατών Ιωάννης Τσαγιάννης δήλωσε σχετικά: «Η προσβασιμότητα, εκτός από νομοθετικά κατοχυρωμένο δικαίωμα, αποτελεί ταυτόχρονα συλλογική ηθική και κοινωνική υποχρέωση. Μέσα από εργώδη προετοιμασία μηνών η ΔΕΗ προσφέρει μια νέα υπηρεσία στους συμπολίτες μας με προβλήματα ακοής. Είμαστε η πρώτη εταιρεία στον χώρο της ενέργειας και από τις λίγες στην Ελλάδα που παρέχουμε την υπηρεσία αυτή.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω ολόθερμα όλους όσοι συνέβαλαν σε αυτό το σημαντικό έργο. Η ΔΕΗ θα συνεχίζει να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για την πλήρη, ισότιμη και απεριόριστη πρόσβαση και συμμετοχή όλων στις υπηρεσίες της, συμβάλλοντας στην εξάλειψη διακρίσεων και αποκλεισμών».
Σχετικά Νέα
-
Ολυμπιακή Ζυθοποιία: ESG απολογισμός για το 2023
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσίευσε τον ESG Απολογισμό για το 2023, ο οποίος περιλαμβάνει τη.
-
ΔΕΠΑ Εμπορίας: Πίσω από όσα πάνε την ενέργεια μπροστά
Συνδυάζοντας μακροχρόνια συμβόλαια προμήθειας, αλλά και την παροχή φορτίων LNG στην αγορά spot βάσει.
-
Η Lidl Ελλάς προσφέρει 160.000€ στη UNICEF για την καθολική ενίσχυση του συστήματος παιδικής προστασίας στην Ελλάδα
Και το φετινό Πάσχα, η Lidl Ελλάς ένωσε τις δυνάμεις της με το Γραφείο.
-
Lidl Ελλάς: Περισσότερα από 2.000 γεύματα αγάπης σε ευάλωτους συνανθρώπους μας
Με στόχο την ενίσχυση του κοινωνικού ιστού με συνέργειες που αποσκοπούν στο κοινό καλό,.