

Ο πρώην σταθμάρχης Βόλου, μίλησε για τον σταθμό της Λάρισας χαρακτηρίζοντας τον «δύσκολο» σταθμό, με πολύ έντονο φόρτο εργασίας, φιλοξενούμενος σε εκπομπή του Mega.
Συγκεκριμένα, τόνισε ότι λόγω του φόρτου εργασίας παλιότερα στην βάρδια υπήρχαν δύο σταθμάρχες, αλλά και δύο σταθμάρχες στην τηλεδιοίκηση.
Αναφορικά με την τηλεδιοίκηση στον σταθμό της Λάρισας υπογράμμισε ότι δούλευε πριν από 3 -4 χρόνια, αλλά η λειτουργία της σταμάτησε γιατί δεν υπάρχει επαρκές προσωπικό.
Σχετικά με την απαιτούμενη εκπαίδευση των σταθμαρχών ξεκαθάρισε: «Με σαράντα μέρες δεν γίνεσαι σταθμάρχης και μάλιστα, δεν μπορείς να υπηρετήσεις σε ένα τέτοιο σταθμό με τόσο φόρτο εργασίας. Η εμπειρία αποκτάται μέσω εργασίας σε μικρούς σταθμούς και με μεταθέσεις».
Σύμφωνα με τον πρώην σταθμάρχη του Βόλου και ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας θα έπρεπε να κάνει μία εκφώνηση ότι θα πάρει την παρακαμπτήρια, δηλαδή στην γραμμή της καθόδου, και έτσι με την ανακοίνωση αυτή θα ενημερωνόταν και ο μηχανοδηγός της εμπορικής αμαξοστοιχίας.
Καταλήγοντας ο κ. Αποστολέρης υπογράμμισε ότι «στο μιλητό δεν γίνεται κυκλοφορία».
Σχετικά Νέα
Άρης Μουγκοπέτρος: «Kρατούσε αναμμένη κροτίδα στα χέρια του και την επιδείκνυε»
Ο δεξιοτέχνης του κλαρίνου Άρης Μουγκοπέτρος βρίσκεται στη σκηνή σε γλέντι σε χωριό της.
Σε 1,5 χρόνο ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής – Ποιους σταθμούς θα περιλαμβάνει
Τέλη του 2026 με αρχές του 2027 θα δοθεί στην κυκλοφορία ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος.
Τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα: Πώς μπορείτε να ανακτήσετε τις πινακίδες – Πού μπορείτε να κάνετε τη διαδικασία
Σε λειτουργία είναι από τις 10 Απριλίου η ειδική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ, myCar, για.
Καιρός: Εβδομάδα «Ψυχρών Λιμνών» και απογευματινής αστάθειας
Δελτίο καιρού: Βροχές και πτώση θερμοκρασίας εν όψει, σύμφωνα με όσα αναφέρει στην πρόγνωση καιρού ο.