

Οι πρώτες παρεμβάσεις της πολυεθνικής πλατφόρμας της Google εν όψει των επικείμενων ευρωεκλογών είναι αυτές που αφορούν την πολιτική των διαφημίσεων.
Όπως έγινε γνωστό, απαιτεί πλέον την επαλήθευση των στοιχείων των διαφημιζομένων που θέλουν να προβάλουν προεκλογικές διαφημίσεις στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η αίτηση έχει μια συγκεκριμένη φόρμα, την οποία οφείλει να συμπληρώσει όποιος θέλει να αγοράσει χώρο μέσω των Google Αds και DV 360, αποδεικνύοντας πως είναι πολίτης κράτους-μέλους της ΕΕ και έχει έδρα σε αυτήν τη χώρα.
Πηγή: typologies
Σχετικά Νέα
Αλληλοκατηγορίες Κιέβου και Μόσχας για παραβίαση της πασχαλινής εκεχειρίας
Συνεχίζουμε τις μάχες μετά την πασχαλινή εκεχειρία που κήρυξε ο Βλαντιμίρ Πούτιν, επιβεβαίωσε το.
Πάπας Φραγκίσκος: Οι καμπάνες της Παναγίας των Παρισίων χτύπησαν 88 φορές όσα τα χρόνια ζωής του ποντίφικα
Οι καμπάνες της Παναγίας των Παρισίων ήχησαν 88 φορές στις 11.00 τιμώντας τον πάπα.
Λευκός Οίκος για Πάπα Φραγκίσκο: Ας αναπαυθεί εν ειρήνη
Ο Λευκός Οίκος «τίμησε» τον πάπα Φραγκίσκο με ένα σύντομο μήνυμα στο Χ: «Ας.
ΝΒΑ: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο στους φιναλίστ για το βραβείο του MVP της κανονικής περιόδου
Το NBA ανακοίνωσε τους φιναλίστ για τα επτά «μεγάλα» βραβεία της κανονικής περιόδου, με.