

Απρόσμενη πτώση σημείωσαν οι πωλήσεις της Procter & Gamble (P&G) για το α’ τρίμηνο καθώς οι καταναλωτές στις κύριες αγορές της Κίνας και των ΗΠΑ, έκαναν στροφή προς πιο οικονομικά προϊόντα προσωπικής και οικιακής φροντίδας.
Οι καθαρές πωλήσεις της εταιρείας το πρώτο τρίμηνο μειώθηκαν για δεύτερο συνεχόμενο μήνα σε τριμηνιαία βάση κατά 0,6% στα 21,74 δισ. δολάρια, έναντι των εκτιμήσεων για αύξηση 0,2% στα 21,91 δισ. δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία της LSEG.
Η αβεβαιότητα που επικρατεί στην αμερικανική οικονομία έχει οδηγήσει τους καταναλωτές και κυρίως εκείνους με το χαμηλότερο εισόδημα, να αναζητούν την καλύτερη δυνατή τιμή πριν αγοράσουν κάτι και έτσι μετακινούνται από την P&G προς ανταγωνιστικές μάρκες που προσφέρουν εκπτώσεις και χαμηλότερες τιμές σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Από την άλλη, η επιβράδυνση της ζήτησης στην Κίνα έχει ως αποτέλεσμα η P&G να καταγράφει πλέον χαμηλότερες επιδόσεις από τους ανταγωνιστές της Nestle και Unilever.
Η αμερικάνικη εταιρεία, διατήρησε τις ετήσιες προβλέψεις της για άνοδο των πωλήσεων από 3 έως 5% και τις προσδοκίες για κέρδη μεταξύ 6,91 και 7,05 δολάρια ανά μετοχή.
Σχετικά Νέα
Άνω του 3% τα κέρδη του αργού στην εβδομάδα
Πάνω από 1% αυξήθηκαν οι τιμές του πετρελαίου καθώς η εμπορική συμφωνία των ΗΠΑ.
Wall Street: Πτώση με φόντο τις εμπορικές συνομιλίες ΗΠΑ – Κίνας
Πτωτικά κινούνται οι βασικοί δείκτες στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης την Παρασκευή, καθώς οι.
Μικρά κέρδη στις ευρωαγορές – Σε νέα ιστορικά υψηλά ο DAX
Μικρά κέρδη κατέγραψαν σήμερα οι ευρωαγορές στον απόηχο της εμπορικής συμφωνίας ΗΠΑ – Μεγάλης.
COSMOTE TELEKOM: Μεγάλος διαγωνισμός «Πάμε Άμπου Ντάμπι»
ΗCOSMOTE TELEKOM, Υπερήφανος Χορηγός της ΚΑΕ Ολυμπιακός και της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR, δίνει την.