Η Pandora θέτει στόχο την αύξηση των πωλήσεων κατά 6%-8% στα επόμενα χρόνια και την αύξηση της παραγωγικής της ικανότητας κατά 80 εκατ. Τεμάχια ετησίως, ανακοίνωσε η δανέζικη εταιρεία κοσμημάτων.
Σε μια προσπάθεια να τονώσει το ενδιαφέρον ειδικά για τους νεότερους καταναλωτές, η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής κοσμημάτων παγκοσμίως με βάση την παραγωγική ικανότητα, προσπάθησε να ανανεώσει την εικόνα της και να αυξήσει τις πωλήσεις στις ΗΠΑ και στις αγορές της Κίνας.
“Ο στόχος μας είναι να είμαστε η πιο μεγάλη και πιο επιθυμητή μάρκα στην προσιτή αγορά κοσμημάτων”, αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος Alexander Lacik.
Η εταιρεία τώρα θέτει στόχο την αύξηση εσόδων 6%-8% στο διάστημα 2021-2023, και περιθώριο λειτουργικής κερδοφορίας στο 25%-27% το 2023.
Μακροπρόθεσμα σχεδιάζει να διπλασιάσει τα έσοδα στις ΗΠΑ και να τριπλασιάσει τα έσοδα στη μεγαλύτερη αγορά κοσμημάτων παγκοσμίως, την Κίνα, σε σχέση με τα επίπεδα του 2019.
Για να ικανοποιήσει τη ζήτηση, θα επενδύσει 1 δισ. κορόνες (159 εκατ. δολάρια) στην επέκταση της παραγωγικής της ικανότητας κατά 60% σχεδόν ή 80 εκατ. κοσμήματα ετησίως, κατασκευάζοντας νέο εργοστάσιο στο Βιετνάμ και επεκτείνοντας το υφιστάμενο εργοστάσιο στην Ταϊλανδή.
Σχετικά Νέα
-
Ο Ιούνιος των μερισμάτων για τις τράπεζες
Ξεπέρασαν το 1 δισ. ευρώ τα καθαρά κέρδη των ελληνικών τραπεζών το πρώτο τρίμηνο.
-
Επιστροφή πάνω από τα 67.000 δολάρια για το Bitcoin
Το Bitcoin επέστρεψε πάνω από τα 67.000 δολάρια το Σάββατο, ξορκίζοντας ένα «κόκκινο» σερί.
-
Αυτές είναι οι πλουσιότερες γυναίκες στον κόσμο – Πώς «έχτισαν» τις αμύθητες περιουσίες τους
Για πολλούς αιώνες, ο επιχειρηματικός κόσμος ήταν ανδροκρατούμενος, με τις γυναίκες, σπάνια, να αναγνωρίζονται.
-
Κέρδη για το πετρέλαιο με ελπίδες για αύξηση της ζήτησης
Ανοδικά κινήθηκαν οι τιμές του πετρελαίου την Παρασκευή, με το Brent να καταγράφει την.