

Ένα προγραμματισμένο ταξίδι ρουτίνας εξελίχθηκε σε τραυματική εμπειρία για μια μητέρα με σκλήρυνση κατά πλάκας, όταν η αεροπορική εταιρεία Aegean αρνήθηκε τη μεταφορά των αποσκευών της. Η γυναίκα ηθελε να ταξίδεψει με τον ανήλικο γιο της από την Αθήνα στην Αλεξανδρούπολη, έπειτα από θεραπεία για την πάθησή της. Αν και όλα έμοιαζαν κανονικά — τα εισιτήρια ήταν ήδη αγορασμένα, το check-in είχε ολοκληρωθεί, οι αποσκευές παραδόθηκαν εντός ορίων — η αναμονή στην πύλη έκρυβε μια ψυχρολουσία.
«Δεν χωράνε οι βαλίτσες»: Μια απάντηση που δεν χωρά στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια
Σύμφωνα με την καταγγελία της επιβάτιδας, 20 λεπτά πριν το κλείσιμο της πύλης, τους ανακοινώθηκε πως «δεν χωράνε οι βαλίτσες» στο αεροπλάνο. Η απάντηση ήρθε χωρίς εξηγήσεις και χωρίς να δοθεί εναλλακτική. Όταν η γυναίκα — που χρησιμοποιεί αναπηρικό αμαξίδιο — πρότεινε να μεταφέρει τις αποσκευές στην καμπίνα για να αποφευχθεί το πρόβλημα, το προσωπικό της Aegean φέρεται να απάντησε ψυχρά και κατηγορηματικά: «Δεν γίνεται».
Η προσβλητική αυτή αντιμετώπιση αναδεικνύει μια βαθύτερη έλλειψη κατανόησης και σεβασμού προς τα άτομα με αναπηρία και τις ιδιαίτερες ανάγκες τους.
Η ελπίδα για επόμενη πτήση και η εμπορευματοποίηση της ανάγκης
Αρχικά, υπήρξε η υπόσχεση ότι ίσως υπήρχε διαθέσιμη θέση σε επόμενη πτήση. Όμως, το υποτιθέμενο «παράθυρο» έκλεισε γρήγορα: δεν υπήρχε διαθέσιμο κάθισμα — ούτε στην ίδια, ούτε στην επόμενη πτήση της ημέρας. Την επόμενη μέρα, παρότι υπήρχαν θέσεις, η ίδια ενημερώθηκε πως θα έπρεπε να πληρώσει σχεδόν το διπλάσιο ποσό για νέο εισιτήριο.
Με απλά λόγια αν ήθελε να επιστρέψει στο σπίτι της, θα έπρεπε να πληρώσει ξανά. Ένα επιπλέον κόστος που επιβλήθηκε όχι από δική της υπαιτιότητα, αλλά από μια “εσωτερική διαχείριση αποσκευών” που ποτέ δεν εξηγήθηκε επαρκώς.
Σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία: Σωματική και ψυχική κατάρρευση
Η όλη εμπειρία δεν ήταν απλώς ταπεινωτική· είχε άμεσο αντίκτυπο στην υγεία της γυναίκας. Όπως περιγράφει, υπέστη σοβαρό στρες που επιδείνωσε τη νευρολογική της κατάσταση: μουδιάσματα, δυσκολία στην κίνηση και έντονη ψυχολογική καταπόνηση. Ο ανήλικος γιος της ξέσπασε σε κλάματα στο αεροδρόμιο, ενώ εκείνη πάλευε να κρατήσει την ψυχραιμία της μπροστά σε μια κατάρρευση, που ήταν περισσότερο από λογική.
Η Aegean τηρεί σιγή ιχθύος
Η επιβάτιδα έχει ήδη υποβάλει επίσημη καταγγελία προς την εταιρεία, ζητώντας εξηγήσεις και αποκατάσταση. Ωστόσο, όπως δηλώνει, μέχρι στιγμής δεν έχει λάβει καμία απάντηση από την Aegean. Αν η εταιρεία συνεχίσει να αγνοεί την καταγγελία, η γυναίκα δηλώνει έτοιμη να κινηθεί νομικά: «Αν δεν απαντήσουν, θα κινηθώ νομικά», αναφέρει με φωνή σπασμένη από την ένταση και την απογοήτευση.
Η ουσία δεν είναι οι βαλίτσες – είναι η αξιοπρέπεια
Το συγκεκριμένο περιστατικό ξεπερνά τα όρια μιας κακής εμπειρίας εξυπηρέτησης. Αγγίζει πυρήνες που σχετίζονται με τα ανθρώπινα δικαιώματα, την ίση μεταχείριση και την ευαισθησία που οφείλουν να δείχνουν οι αεροπορικές εταιρείες — ειδικά προς άτομα με κινητικά προβλήματα ή χρόνιες παθήσεις.
Η αξιοπρέπεια δεν είναι αποσκευή για να μείνει πίσω. Είναι στοιχείο αναφαίρετο, και κάθε οργανισμός που δραστηριοποιείται στον χώρο των μεταφορών οφείλει να την διασφαλίζει — όχι μόνο με λόγια, αλλά με πράξεις.
Σχετικά Νέα
Νταλίκα έπεσε από τη γέφυρα της Πέτρου Ράλλη στη Θηβών
Φορτηγό έπεσε λίγο μετά τις 19.30 το απόγευμα της Πέμπτης από τη γέφυρα στην Πέτρου Ράλλη και.
Άλιμος: Φωτογραφία – ντοκουμέντο με τον άνδρα να κρατά αγκαλιά το βρέφος
Ένα νέο στοιχείο μπαίνει στο “μικροσκόπιο” των ερευνών για την υπόθεση εγκατάλειψης και πιθανής.
Ελληνικό: Οι αντιφάσεις της οικιακής βοηθού και τα ερωτήματα στο μικροσκόπιο των Αρχών
Συνεχίζονται οι έρευνες σχετικά με τον θάνατο τριών μελών της οικογένειας Σιδηροπούλου στο Ελληνικό,.
ΕΟΔΥ: Ένας θάνατος από COVID-19 και 47 εισαγωγές
Σε πτωτική πορεία βρίσκεται η θετικότητα για COVID-19 και γρίπη στην κοινότητα την εβδομάδα.