ΟΣΕ: Τις επόμενες ημέρες το πόρισμα για τον εκτροχιασμό ηλεκτράμαξας στον σταθμό της Θεσσαλονίκης

Εντός των επόμενων ημερών πρόκειται να εκδοθεί το πόρισμα από την αρμόδια επιτροπή του ΟΣΕ για τα ακριβή αίτια του εκτροχιασμού της ηλεκτράμαξας (Η/Α) 120-021 της αμαξοστοιχίας 3590 στην 5η γραμμή, την 17η-10-2021 και ώρα 00:22, κατά την είσοδό της από τη Λάρισα στον Επιβατικό Σταθμό Θεσσαλονίκης (περιοχή ΤΧ5).

Όπως αναφέρει ο ΟΣΕ, από τον εκτροχιασμό δεν προκλήθηκαν τραυματισμοί επιβατών και προσωπικού, ενώ η υπόλοιπη σύνθεση της αμαξοστοιχίας, εκτός της Η/Α 120-021, δεν εκτροχιάστηκε και βρισκόταν επί της γραμμής.

Άμεσα ειδοποιήθηκε η Διεύθυνση Κυκλοφορίας και η Διεύθυνση Συντήρησης Γραμμής του ΟΣΕ, καθώς και το Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για την απομάκρυνση της εκτροχιασμένης μηχανής (η οποία ολοκληρώθηκε στις 17-10-21 και ώρα 17:00), για τον απολογισμό των ζημιών και την αποκατάστασή τους.

Η κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών συνέχισε να γίνεται κανονικά, από και προς τον Επιβατικό Σταθμό Θεσσαλονίκης από τις υπόλοιπες γραμμές του Σταθμού.

Ο ΟΣΕ επισημαίνει πως η περιοχή του ΤΧ5, αποτελεί περιοχή συμπλέγματος αλλαγών εισόδου του Επιβατικού Σταθμού Θεσσαλονίκης, ενώ προσθέτει ότι η ιδιαίτερη γεωμετρία της περιοχής, λόγω της πληθώρας και συνθετότητας των αλλαγών (και όχι λόγω της κατάστασης της υποδομής και επιδομής της γραμμής), επιβάλλει χαμηλή ταχύτητα, ήτοι 10km/h, η οποία αναγράφεται στο Εγχειρίδιο Δρομολογίων του ΟΣΕ. Τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της γραμμής (η οποία συντηρείται τακτικά από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του ΟΣΕ), πριν και αμέσως μετά του σημείου εκτροχιασμού, ελέγχθηκαν και βρέθηκαν εντός των ορίων του Κανονισμού Επιδομής.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα