Οι έφηβοι του σήμερα, όχι μόνο συμμερίζονται, αλλά και πρωταγωνιστούν στην «επανάσταση» του ηλεκτρονικού εμπορίου και των online πωλήσεων, διαπιστώνοντας πως εκεί βρίσκεται το μέλλον!
Η διορατικότητα των νέων, λοιπόν, μπορεί να μεταφραστεί σε καλά νέα για το επιχειρηματικό «δαιμόνιο» της Amazon. Ή μήπως όχι;
Η αλήθεια δυστυχώς είναι διαφορετική… Όπως προκύπτει από νέα έρευνα που διενεργήθηκε για λογαριασμό του Business Insider, οι νέοι λατρεύουν την περιήγηση στο Amazon.com, αλλά δεν αγοράζουν τίποτα!
Ειδικότερα, το 45,8% των νέων, ηλικίας 13-21 ετών, που συμμετείχε στην έρευνα, δήλωσε πως το Amazon.com είναι ένα από τα site που επισκέπτεται περισσότερο. Μόνο το 10,62% των νέων απάντησε ότι δεν έχει μπει ποτέ στο Amazon.com, ενώ το υπόλοιπο 41,08% δήλωσε ότι έχει μπει τουλάχιστον μια φορά.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το προηγούμενο διάστημα σε δείγμα 1.884 Αμερικανών, ηλικίας 13-21 ετών.
Τα στοιχεία της έρευνας έρχονται να επιβεβαιώσουν τα ευρήματα προηγούμενων μελετών.
Δεν είναι τυχαίο ότι σχεδόν ένας στους δύο νέους που συμμετείχε σε παλαιότερη έρευνα («Taking Stock With Teens») δήλωνε πως το αγαπημένο του site ήταν της Amazon. Αλλά δεν προχωρούσε σε καμία αγορά!
Πηγή: insider.gr
Σχετικά Νέα
-
Κ. Σκρέκας: Βασική και κύρια κατεύθυνση της κυβέρνησης η στήριξη και προώθηση της υγιούς επιχειρηματικότητας
«Χωρίς υγιή επιχειρηματικότητα δεν έχουμε ανάπτυξη, δεν έχουμε θέσεις εργασίας και φυσικά δεν μπορεί.
-
Αμοιβαία Κεφάλαια: Σε υψηλά 15 και πλέον ετών το ενεργητικό τους
Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 15 ετών και συγκριμένα από τα τέλη του 2008.
-
Ο Ιούνιος των μερισμάτων για τις τράπεζες
Ξεπέρασαν το 1 δισ. ευρώ τα καθαρά κέρδη των ελληνικών τραπεζών το πρώτο τρίμηνο.
-
Επιστροφή πάνω από τα 67.000 δολάρια για το Bitcoin
Το Bitcoin επέστρεψε πάνω από τα 67.000 δολάρια το Σάββατο, ξορκίζοντας ένα «κόκκινο» σερί.