

Οι έφηβοι του σήμερα, όχι μόνο συμμερίζονται, αλλά και πρωταγωνιστούν στην «επανάσταση» του ηλεκτρονικού εμπορίου και των online πωλήσεων, διαπιστώνοντας πως εκεί βρίσκεται το μέλλον!
Η διορατικότητα των νέων, λοιπόν, μπορεί να μεταφραστεί σε καλά νέα για το επιχειρηματικό «δαιμόνιο» της Amazon. Ή μήπως όχι;
Η αλήθεια δυστυχώς είναι διαφορετική… Όπως προκύπτει από νέα έρευνα που διενεργήθηκε για λογαριασμό του Business Insider, οι νέοι λατρεύουν την περιήγηση στο Amazon.com, αλλά δεν αγοράζουν τίποτα!
Ειδικότερα, το 45,8% των νέων, ηλικίας 13-21 ετών, που συμμετείχε στην έρευνα, δήλωσε πως το Amazon.com είναι ένα από τα site που επισκέπτεται περισσότερο. Μόνο το 10,62% των νέων απάντησε ότι δεν έχει μπει ποτέ στο Amazon.com, ενώ το υπόλοιπο 41,08% δήλωσε ότι έχει μπει τουλάχιστον μια φορά.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το προηγούμενο διάστημα σε δείγμα 1.884 Αμερικανών, ηλικίας 13-21 ετών.
Τα στοιχεία της έρευνας έρχονται να επιβεβαιώσουν τα ευρήματα προηγούμενων μελετών.
Δεν είναι τυχαίο ότι σχεδόν ένας στους δύο νέους που συμμετείχε σε παλαιότερη έρευνα («Taking Stock With Teens») δήλωνε πως το αγαπημένο του site ήταν της Amazon. Αλλά δεν προχωρούσε σε καμία αγορά!
Πηγή: insider.gr
Σχετικά Νέα
Στάση αναμονής για τον κλάδο της επιτραπέζιας ελιάς και του ελαιολάδου με φόντο τους δασμούς Τραμπ
Στάση αναμονής τηρούν οι κλάδοι της επιτραπέζιας ελιάς και του τυποποιημένου ελαιόλαδου μετά και.
Μεικτά πρόσημα στις ασιατικές αγορές
Σε μεικτό έδαφος ολοκληρώνουν τις συναλλαγές της Δευτέρας τα ασιατικά χρηματιστήρια, καθώς η κεντρική.
Ο όμιλος Volkswagen μιλά για πιθανή μετεγκατάσταση μέρους της παραγωγής της Audi στις ΗΠΑ
Ο όμιλος Volkswagen θα μπορούσε να μετεγκαταστήσει μέρος της παραγωγής της μάρκας Audi στις.
Στο σφυρί 4άστερο ξενοδοχείο στο Γύθειο
Το πολυτελές ξενοδοχείο του Γυθείου “Las Hotel & Spa”, αναμένεται να βγει σύντομα στο.