

Zητούμενο αποτελεί να καταγραφούν οι πρακτικές που χρησιμοποιούν οι πολυεθνικές ειδικά στις μικρότερες αγορές της Ευρώπης, όπως η ελληνική για να κρατούν ψηλά τις τιμές. Οι υπηρεσίες του Υπουργείου Ανάπτυξης έχουν καταγράψει ήδη αυτές τις μεθόδους και αναζητούνται τρόποι αντιμετώπισης.
Οι Έλληνες έρχονται πολλές φορές αντιμέτωποι με διαφορετικές τιμές, καθώς οι πολυεθνικές χρησιμοποιούν ειδικά στις μικρότερες αγορές της Ευρώπης πρακτικές, προκειμένου να κρατούν ψηλά τις τιμές.
Ορισμένες από τις πρακτικές είναι ότι εμποδίζουν τα σούπερ μάρκετ να πωλούν φθηνότερα προϊόντα από παράλληλες εισαγωγές. Επίσης, πωλούν παραπλήσια προϊόντα με άλλη μάρκα ή συσκευασία και χρησιμοποιούν υπέρ τους γλωσσικούς περιορισμούς στις ετικέτες.
Σχετικά Νέα
Έρχεται νέα ενίσχυση για αγρότες: Οι αιτήσεις και οι δικαιούχοι
Από τις 23 Ιουνίου του 2025 έως τις 26 Αυγούστου του 2025 μπορούν οι.
Αθηναϊκή Ριβιέρα: Το προφίλ των αγοραστών ανά περιοχή – Πώς επιλέγουν πού θα αγοράσουν ακίνητα
Σε μία από τις πιο δυναμικές αγορές πολυτελών ακινήτων στην Ευρώπη για το 2024-2025.
Συντάξεις Ιουνίου: Πότε θα πληρωθούν οι δικαιούχοι
Στις 27 και 29 Μαΐου θα πραγματοποιηθούν οι πληρωμές για τις συντάξεις του Ιουνίου.
«Υδάτινες Συμμαχίες»: Ευαισθητοποίηση και εθνική συνεννόηση για τη λειψυδρία
Την ανάγκη να δημιουργηθούν ευρύτερες συμπράξεις και να κινητοποιηθούν θεσμικοί εκπρόσωποι, φορείς και η.