

Zητούμενο αποτελεί να καταγραφούν οι πρακτικές που χρησιμοποιούν οι πολυεθνικές ειδικά στις μικρότερες αγορές της Ευρώπης, όπως η ελληνική για να κρατούν ψηλά τις τιμές. Οι υπηρεσίες του Υπουργείου Ανάπτυξης έχουν καταγράψει ήδη αυτές τις μεθόδους και αναζητούνται τρόποι αντιμετώπισης.
Οι Έλληνες έρχονται πολλές φορές αντιμέτωποι με διαφορετικές τιμές, καθώς οι πολυεθνικές χρησιμοποιούν ειδικά στις μικρότερες αγορές της Ευρώπης πρακτικές, προκειμένου να κρατούν ψηλά τις τιμές.
Ορισμένες από τις πρακτικές είναι ότι εμποδίζουν τα σούπερ μάρκετ να πωλούν φθηνότερα προϊόντα από παράλληλες εισαγωγές. Επίσης, πωλούν παραπλήσια προϊόντα με άλλη μάρκα ή συσκευασία και χρησιμοποιούν υπέρ τους γλωσσικούς περιορισμούς στις ετικέτες.
Σχετικά Νέα
ΗΠΑ – Χρηματιστήριο: Κλείσιμο χωρίς κατεύθυνση
Μεικτές τάσεις επικράτησαν σήμερα στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, με φόντο την έγκριση από.
Οι δείκτες στη Wall Street σταθεροποιούνται μετά την πίεση από τα ομόλογα
Σχεδόν αμετάβλητος έκλεισε ο δείκτης S&P 500 την Πέμπτη (22.5.2025) στη Wall Street, καταγράφοντας.
ΦΠΑ: Τα SOS που πρέπει να γνωρίζετε για τις αλλαγές που έρχονται στις επιστροφές και στα πρόστιμα
Στο τραπέζι της ΑΑΔΕ βρίσκονται οι αλλαγές στις διαδικασίες επιστροφής του ΦΠΑ σε επιχειρήσεις και ελεύθερους.
Eurostat: Τι δείχνουν τα νέα στοιχεία για τους Έλληνες συνταξιούχους
Nέα έρευνα της Eurostat αποκαλύπτει πως 1 στους 3 Έλληνες πολίτες ηλικίας 50-74 ετών είναι.