

Zητούμενο αποτελεί να καταγραφούν οι πρακτικές που χρησιμοποιούν οι πολυεθνικές ειδικά στις μικρότερες αγορές της Ευρώπης, όπως η ελληνική για να κρατούν ψηλά τις τιμές. Οι υπηρεσίες του Υπουργείου Ανάπτυξης έχουν καταγράψει ήδη αυτές τις μεθόδους και αναζητούνται τρόποι αντιμετώπισης.
Οι Έλληνες έρχονται πολλές φορές αντιμέτωποι με διαφορετικές τιμές, καθώς οι πολυεθνικές χρησιμοποιούν ειδικά στις μικρότερες αγορές της Ευρώπης πρακτικές, προκειμένου να κρατούν ψηλά τις τιμές.
Ορισμένες από τις πρακτικές είναι ότι εμποδίζουν τα σούπερ μάρκετ να πωλούν φθηνότερα προϊόντα από παράλληλες εισαγωγές. Επίσης, πωλούν παραπλήσια προϊόντα με άλλη μάρκα ή συσκευασία και χρησιμοποιούν υπέρ τους γλωσσικούς περιορισμούς στις ετικέτες.
Σχετικά Νέα
Ν. Παπαθανάσης για αναβάθμιση S&P: Επιταχύνει τις μεταρρυθμίσεις για ακόμα περισσότερες επενδύσεις και θέσεις εργασίας
Ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης αναφέρθηκε στην αναβάθμιση της ελληνικής οικονομίας από.
Κ. Πιερρακάκης για αναβάθμιση S&P: Η Ελλάδα εξελίσσεται, μεταρρυθμίζεται και κερδίζει τη διεθνή εμπιστοσύνη
«H αναβάθμιση της ελληνικής οικονομίας από τον οίκο αξιολόγησης Standard & Poor’s συνιστά ένα.
S&P: Αναβάθμιση της Ελλάδας σε ΒΒΒ με σταθερές προοπτικές
Η S&P Global αναβάθμισε την πιστοληπτική ικανότητα της ελληνικής οικονομίας, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της..
S&P: Αναβάθμισε το ελληνικό αξιόχρεο στη βαθμίδα ΒΒΒ – Κ. Χατζηδάκης: Απάντηση στην καταστροφολογία
Ο οίκος πιστοληπτικής αξιολόγησης Standard & Poor’s αναβάθμισε την ελληνική οικονομία στη βαθμίδα ΒΒΒ.