Ο Τραμπ ξοδεύει χρήματα για να διαφημίσει τα γενέθλιά του

Ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ έχει δαπανήσει εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις στο Facebook, καθώς η εκστρατεία επανεκλογής του για το 2020 βρίσκεται σε εξέλιξη. Ο Τραμπ ξεκίνησε το έτος έχοντας ήδη ξεπεράσει σε προεκλογικές δαπάνες κάθε υποψήφιο των Δημοκρατικών. Τώρα ξοδεύει χρόνο (και χρήμα) υπενθυμίζοντας στους πάντες τα επερχόμενα γενέθλιά του.

Σε διάστημα πέντε εβδομάδων, ο Τραμπ δαπάνησε σχεδόν μισό εκατομμύριο δολάρια για να διαφημίσει τα γενέθλιά του, τον Ιούνιο, στους υποστηρικτές του στο Facebook, σύμφωνα με τους The New York Times. Ο πρόεδρος γίνεται 73 ετών τον επόμενο μήνα, αν και μερικές από τις διαφημίσεις στο Facebook αναφέρουν λανθασμένα ότι γίνεται 72. Διάφορες διαφημίσεις ενθάρρυναν τους ανθρώπους να υπογράψουν μια κάρτα γενεθλίων για τον πρόεδρο, η οποία θα βοηθήσει τους υπεύθυνους της εκστρατείας επανεκλογής του να συλλέξουν πληροφορίες σχετικά με τους σημερινούς και τους δυνητικούς υποστηρικτές του Τραμπ .

«Οι προσπάθειες δημιουργίας μιας ψηφιακής λίστας όπως οι κάρτες γενεθλίων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εμπλακείτε εκ νέους με τους υποστηρικτές σας, να ανανεώσετε τον κατάλογό των διευθύνσεων ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου, και να αναπτύξετε μια πιο προσωπική σχέση με την υπάρχουσα βάση δωρητών σας», δήλωσε στους Times ο Michael Duncan, ένας εκ των υπευθύνων ψηφιακής στρατηγικής των Ρεπουμπλικάνων. Από την αρχή του έτους, ο Τραμπ έχει δαπανήσει περίπου 5 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις Facebook. Αν προστεθούν, μάλιστα, και οι δαπάνες για διαφημίσεις της Google, ο πρόεδρος εμφανίζεται να έχει ξοδέψει συνολικά σχεδόν 8 εκατομμύρια δολάρια στις ψηφιακές διαφημιστικές του προσπάθειες.

Δεν είναι μυστικό ότι οι διαφημίσεις στο Facebook διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο στην εκλογή του Τραμπ το 2016. Ο Μπράντ Πάρσκαλ, ένας Αμερικανός ψηφιακός σύμβουλος και διαχειριστής της καμπάνιας του Τραμπ αποκάλεσε την πολιτική διαφημίσεων του Facebook «ένα δώρο». Η εκστρατεία του 2016 εμφάνισε περίπου 6 εκατομμύρια διαφημίσεις την περίοδο μεταξύ της Εθνικής Συνέλευσης των Ρεπουμπλικάνων και των γενικών εκλογών.

Μεγάλο μέρος των δαπανών του Τραμπ στο Facebook τις τελευταίες εβδομάδες κατευθύνθηκε προς διαφημίσεις που απευθύνονται σε ηλικιωμένους Αμερικανούς, αλλά κυρίως σε γυναίκες ηλικίας 55 ετών και άνω. Είναι αξιοσημείωτο ότι ο πρόεδρος στοχεύει συγκεκριμένα σε αυτή τη δημογραφική ομάδα, καθώς επιδιώκει να εδραιώσει την εκλογική βάση του. Το 2016, το 53% των ψηφοφόρων ηλικίας 50 ετών και άνω ψήφισαν Τραμπ , και οι ψηφοφόροι της συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο σε κρίσιμες πολιτείες όπως το Ουισκόνσιν και η Πενσυλβάνια, σύμφωνα με το AARP. Οι περισσότερες λευκές γυναίκες (επίσης 53%) ψήφισαν Τραμπ το 2016.

Ο Τραμπ μπορεί να έχει ξεπεράσει σε δαπάνες τους υποψήφιους των Δημοκρατών, αλλά κάποιοι μπαίνουν δυνατά στην κούρσα για το 2020. Ο Τζο Μπάιντεν δαπάνησε 1,5 εκατομμύριο δολάρια σε διαδικτυακές διαφημίσεις μεταξύ 20 Απριλίου και 11 Μαΐου. Από την πλευρά του, ο πρόεδρος δαπάνησε περίπου 970.000 δολάρια την ίδια περίοδο, με ένα μεγάλο μέρος του ποσού να πηγαίνει σε διαφημίσεις που υπενθυμίζουν ότι σε μερικές μέρες φτάνουν τα γενέθλιά του.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα