“Η κυβέρνησης της ΝΔ δαπάνησε εκατομμύρια ευρώ για την καμπάνια Μένουμε Σπίτι και Μένουμε Ασφαλείς, νομοθέτησε δυνατότητα απευθείας αναθέσεων στη Marketing Greece χωρίς όριο στο οικονομικό αντάλλαγμα, δεν φρόντισε όμως για το στοιχειώδες: να δημιουργήσει μια ειδική ιστοσελίδα που να απευθύνεται στους πολίτες του εξωτερικού η οποία να επικαιροποιείται διαρκώς με περιεχόμενο για τις πύλες εισόδου της χώρας ειδικά σε αυτήν την μεταβατική περίοδο!”.
Αυτό αναφέρει η Τομεάρχης Τουρισμού της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ και Βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης Κ. Νοτοπούλου σε ανακοίνωσή της και προσθέτει:
“Από που θα ενημερωθούν οι ταξιδιώτες; Κατακερματισμένη, ανεπίκαιρη και εν τέλει παραπλανητική η ενημέρωση αφού ακόμη και η «εμβληματική» πρωτοβουλία της ψηφιακής εφαρμογής την οποία ανακοίνωσαν από την Σαντορίνη έχει να ενημερωθεί από τις 8 Ιουνίου!
Τα χερσαία σύνορα της χώρας άνοιξαν σήμερα, όμως οι ταξιδιώτες δεν γνωρίζουν από που μπορούν να ενημερωθούν με αποτέλεσμα δεκάδες πολίτες που ξεκίνησαν από την Ρουμανία για να επισκεφθούν την Ελλάδα να έχουν εγκλωβιστεί στα σύνορα με την Β. Μακεδονία.
Η έλλειψη σωστής προετοιμασίας πληγώνει την εικόνα του ελληνικού Τουρισμού. Το Υπουργείο Τουρισμού είναι ο ορισμός του μπάχαλου”.
Σχετικά Νέα
-
Κεραμέως: Να δούμε την επιστολική ψήφο πίσω από τους αριθμούς
Τη σημασία της επιστολικής ψήφου επισήμανε η υπουργός Εσωτερικών, Νίκη Κεραμέως, τονίζοντας ότι δίνεται άμεση πρόσβαση στο.
-
Δένδιας: Επίσκεψη σε Ψέριμο, Λειψούς και Πάτμο
Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας συνέχισε τη Μεγάλη Πέμπτη την επίσκεψή του στα.
-
Ανδρουλάκης: Ο κ. Μητσοτάκης κατάφερε να μας κάνει πρωταθλητές της ακρίβειας
Την αγορά της Καλλιθέας επισκέφθηκε το πρωί της Μεγάλης Πέμπτης ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.
-
Κικίλιας: Ζήτησε από τον Άρειο Πάγο την εφαρμογή του νέου νόμου κατά των εμπρηστών
Την εφαρμογή του νόμου για τους εμπρηστές, ακόμα και τους εξ αμελείας, που ποια.