

Για “τεράστια ερωτηματικά” που γεννά η σύμβαση του δημοσίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κάνει λόγο ο Νίκος Παππάς.
Σε δήλωση του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ αναφέρει ότι “το σημερινό πρωτοσέλιδο της ΕΦΣΥΝ γεννά τεράστια ερωτηματικά. Αφορά τη σύμβαση του ελληνικού δημοσίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ”.
Συγκεκριμένα θέτει τα εξής ερωτήματα:
“1. Τι περιέχει και γιατί η κυβέρνηση δεν την έχει δώσει στη δημοσιότητα;
2. Ισχύει ότι θα ξεκινήσουμε να πληρώνουμε για αμαξοστοιχίες από τώρα, οι οποίες θα παραληφθούν το 2027;
3. Ισχύει ότι ακόμα και η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη βαφτίζεται άγονη, παρά το ότι λειτουργεί από το 2018 με ηλεκτροκίνηση;
4. Ισχύει ότι βαφτίζεται νέα “επένδυση” η αγορά 5 αμαξοστοιχιών ηλικίας 30 ετών η οποία είχε ήδη συμφωνηθεί από το Αύγουστο του 2019;
5. Γιατί δεν έγινε διαγωνισμός, και μάλιστα μετά από τρεις παρατάσεις της υπάρχουσας σύμβασης;”.
ΠΗΓΗ: ΑΜΠΕ
Σχετικά Νέα
Ο Απ. Τζιτζικώστας στο ΕΡΤΝews: Θα παραστώ στη συζήτηση για τα Τέμπη στην ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου τον Ιούνιο
«Ημέρα της Ευρώπης» και μόλις επέστρεψα από το Καστελόριζο δίνοντας το μήνυμα ότι η.
Πρ. Παυλόπουλος: Η Κοινωνία των Πολιτών στην υπηρεσία υπεράσπισης της Αντιπροσωπευτικής Δημοκρατίας
Στο πλαίσιο του 11ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου του Ινστιτούτου Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών με.
Ν. Ανδρουλάκης: “Κόμματα προγραμματικά με στελέχη και κοινωνική ρίζα, όπως το ΠΑΣΟΚ, απεύχεται να έχει αντίπαλους ο κ. Μητσοτάκης”
Στο πλαίσιο της τηλεοπτικής του συνέντευξης στη Σώτια Πεντεδήμου στον τηλεοπτικό σταθμό Creta, ο.
Κ. Χατζηδάκης για ΒΟΑΚ: Περνάμε πια από τη θεωρία στην πράξη
Σε πιο προσωπικό τόνο, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Κωστής Χατζηδάκης γράφει σε ανάρτησή του.